A magyar szálloda- és vendéglátóipar ma az áron kívül más marketingeszközt egyszerűen nem ismer − vélekedik Nyáry Gusztáv, a Vendégszerző Idegenforgalmi Marketingtanácsadó Kft. ügyvezető-tulajdonosa. A szakember szerint ezt már központi szintre is emelték, hiszen a Torkos csütörtökök sikerét is a félárú étkezés lehetősége adja. Ezek után pedig érthető, hogy a közösségi vásárlás, a kuponozás terén is élen jár az iparág. Magyarországon mintegy ötven, a Groupon elvén működő kedvezményfelhajtó szerveződés van, ami az iparággal foglalkozó szakértők szerint nem rendkívüli szám − csak Kínában közel ötszáz ilyen működik, de például Csehországban is kétszáz hasonló közösségi vásárlói rendszer működik. Miután a termékekkel kapcsolatos kereslet egy bizonyos szinten stagnált, a forgalom felpörgetése érdekében egyre több oldalon jelennek meg az utazási, illetve szállásajánlatok.
A teljes elemzést a Napi Gazdaság pénteki számában, vagy a napi.hu-n olvashatja el.