Az üdítőital óriás globálisan 52 művészt fog támogatni digitális hálózatán keresztül. A cég ehhez a Music Dealers zenelicenc szolgáltatóval lépett szövetségre.
A szponzorált zenészeket 20 ezer amatőr művész közül válogatták ki. A Coca-Cola úgy tervezi, hogy az elkövetkező egy év minden egyes hetére jut majd egy-egy zeneszám, az előadók jóvoltából. A zenei platform a brand összes digitális csatornáján elérhető lesz- és több mint 70 millió márkarajongóhoz juthat el. Azt is tervezi, hogy egy zenei adatbázist épít fel- így a számokat különböző hirdetési kampányokban is felhasználja.
A márka együttműködik a Spotify-jal- ennek keretében a művészeket és zeneszámaikat a co-brandelt "PlaceLists" alkalmazás segítségével lehet támogatni. Ezáltal a felhasználó létrehozhatja saját lejátszási listáját a zene-streaming szolgáltató több mint 20 millió számot kínáló katalógusából, majd a dalokat a Facebook segítségével helyszínekhez és eseményekhez kapcsolhatja, valamint szavazásra bocsáthatja barátaik körében.
Az együttműködés a 2013 "Year of Music" kampány keretében történik, amely a tinédzser közönséget célozza meg- írja a marketingweek. A brand együttműködik a Blippar-ral is, így a zenei szolgáltatások mobilról is elérhetők lesznek.
Forrás: Marketinginfo / marketingweek