A greennováció egy mozaikszó, az angol green, azaz zöld és az innováció, azaz új módszer bevezetése szavak összetételéből képeztük. Jelenti mindazokat az új megoldásokat, amelyek a fenntartható fejlődést szolgálják. Talán a válság is segített abban, hogy a figyelem a fenntarthatóság felé forduljon, így nem meglepő, hogy ma már egy légitársaság is fenntarthatósági jelentést készíttet.
Fenntartható turizmus és HoReCa
Rengeteg olyan környezetkímélő megoldást vezettek be a cégek, amelyek egyszerre jelentős megtakarítást is hoztak a konyhára. Sokan közülük elhivatottak a fenntartható fejlődés népszerűsítésében, a környezeti értékek fenntartásában, ezért olyan új fejlesztések, beruházások vagy csak egészen pici, de annál hatékonyabb ötletek valósultak meg, amelyet a Turizmus Trend és a Vendég és Hotel is méltányolni és értékelni kíván.
Kevesebb papírt használ az irodában? Napkollektorral fűt vagy melegíti a vizet? Ökofalut épített, támogatja az ökoturizmust? Visszaforgatja a wellness részleg melegvizének hőjét? Fenntartható ültetvényről szerzi be a kávét? Kevesebb energiát, üzemanyagot használ? Külön gyűjti és komposztáltatja a biológiai hulladékot? Akkor nevezze be a III. Greennovációs Nagydíjra!
Várjuk azokat a megvalósult „zöld” ötleteket, beruházásokat, környezettudatos fejlesztéseket, energiatakarékos megoldásokat, amelyek a környezetvédelmet, a természeti és humán erőforrás gondosabb alkalmazását szolgálják.
Beadási határidő: 2014. január 25.
Az ünnepélyes, sajtónyilvánosság keretében megrendezendő díjátadóra 2014 elején kerül sor. A nyertes pályázatokat a kiadó szaklapjaiban (TurizmusTrend/Vendég és Hotel, Élelmiszer, Gyártástrend, Medical Tribune, Kreatív) és online felületeiken is bemutatjuk.
Küldje el Ön is projektjét!
Részletek, kiírás, jelentkezési lap itt található!
Forrás: Turizmus Online