A világ egyik legrangosabb design díját nyerte el a budapesti, csomagolásdizájnnal foglalkozó Dió Stúdió. A Red Dot (Piros Pont) Díj Kommunikációs dizájnért elismerést az Iparművészeti Múzeumnak készített ötletgazdag borcsomagolásoknak köszönhetik. Császma József grafikusművész, a Musewine projekt gazdája a Hir24-nek elmondta: a korábbi években csomagolás kategóriában nem volt magyar díjazott, ezért különösen örülnek az elismerésnek.
A projekt amellett, hogy hangsúlyozza a csomagolást, mint fontos kommunikációs elemet, felületként használja azt a helyi kulturális tartalom terjesztéséhez. Az ötlet, hogy műalkotásokba csomagoljanak borokat, a Dió Stúdiótól jött, a borok pedig egy ismerős borász, Markó Sándor Nagy-Kevély hegyi szőlőjéből származnak. A projektet tavaly ősszel a Szépművészeti Múzeum múzeum shop témájú pályázatán is díjazták, végül az Iparművészeti Múzeummal együttműködve jött létre idén tavasszal.
A cikk ezen a linken folytatódik.
Forrás: FN24