Mint Leeny Oberg, a Marriott pénzügyi igazgatója elmondta, a szobánkénti bevételek Európában lettek a legnagyobbak a régiók közül, melyekben jelen van a hotellánc, és még a 2019-es szintet is meghaladták, január óta 57 százalékkal emelkedve.
Chris Nassetta, a Hilton vezérigazgatója is egyetért azzal, hogy az európai bevételek meghaladták a 2019-es szintet, ugyanakkor hozzátette, hogy az üzleti és csoportos utak iránt is nőtt a kereslet, különösen az Egyesült Államokban és Kanadában. Mint elmondta, az amerikai üzleti utazások szobánkénti bevétele júniusban rekordot döntött.
A Marriott vezérigazgatója, Tony Capuano azt mondta, hogy júniusban a hotellánc amerikai és kanadai, csoportos foglalásokra vontakozó szobánkénti bevétele csak egy százalékkal volt kevesebb, mint 2019 júniusában. Ugyanakkor hozzátette, hogy az üzleti utazások iránti kereslet mérsékeltebb ütemben növekszik.