A másfél évtizedes marketing és kommunikációs tapasztalattal rendelkező turisztikai szakember a Kongresszusi Iroda tagjaként részt vett Budapest, mint konferencia- és üzleti rendezvény desztináció arculatának kialakításában, márkaüzeneteinek megfogalmazásában és Budapest első MICE tematikájú imagefilmjének megalkotásában. E projektek zárásával fejezi be most munkáját az Iroda szakértői csapatában.
Orsolya pályáját a Magyar Turizmus Zrt. Marketing Igazgatóságánál kezdte, majd a nyitó Ramada Resort – Aquaworld Budapest marketing csapatában dolgozott a szálloda- és élményfürdő komplexum piaci bevezetésén.
8 éves kitekintő után 2018-ban tért vissza a turisztikai szektorba a legendás Gundel étterem kedvéért, ahol a 125 éves márka megújítása és 21. századivá formálása tartozott a feladatai közé. Új pozíciójában Budapest egyik ikonikus 5 csillagos szállodájának marketing- és kommunikációs tevékenységéért felel majd.
Elérhetőségei:
[email protected]