Emailmarketing: ez okozza a fejtörést!

Az emailmarketingeseket érintő aktuális kihívásokkal foglalkozik a II. Emailmarketing konferencia, amelynek idei fókuszában a mobileszközök forradalma áll. A meghívott előadók az emailmarketing és a kapcsolódó szakterületek elismert képviselői, akik konkrét, használható esettanulmányokat, üzleti modelleket, módszereket mutatnak be az emailmarketingeseket aktuálisan, vagy nagyon rövid időn belül, komoly kihívások elé állító változások, problémák kapcsán.

A konferenciáról szóló cikksorozatunkban sorra vesszük ezeket a problémákat, és adunk egy kis ízelítőt egy-egy előadásból. Elsőként Damjanovich Nebojsától, a Grey/G2 digitális marketingstratégájától, aki az alábbiakat mondta el a II. Emailmarketing konferenciára tervezett előadása előtt: „A saját, épített céges adatbázisokra történő emailküldések terén hihetetlenül népszerű lett az emailmarketing használata. A cégek intuitív emailmarketing szoftvereket használnak, és alig avatják be az IT vagy a kreatívrészlegeiket, netán az ügynökségeiket. Habár folyamatosan küldenek elektronikus hírleveleket, a kampányok hatékonyságán még lehetne csiszolni.

Mindez a kis- és középvállalatok esetében mindennapi küzdelmet jelent, és a kis büdzsék miatt bele sem gondolnak abba, hogy más megoldások hatékonyabbak lehetnek. Az ilyen megoldások teszik komplexebbé az emailkommunikációt, integrálnak több marketingtevékenységet és erősen támogatják a cégen belüli értékesítési osztályt, akár b2b-ről, akár b2c-ről beszélünk. A marketing automatizálási (MA) szoftverekről van szó, melyeket gyakran összekevernek a CRM eszközökkel. Az MA szoftverek az úgynevezett »sales marketing« vagy másképp, lead management eszközök, melyek nagyban segítik az ügyfélszerzést. Az emailmarketing továbbra is erős kommunikációs eszköz, de ha a cég tovább kell, hogy lépjen az ügyfélszerzési megoldások felé, akkor a marketigautomatizálási szoftver a következő lépés.”

A mobileszközök egyre nagyobb élettérre tesznek szert, így az utóbbi időben jogos és nagyon aktuális a kérdés: A mobileszközök számának és használatuk gyakoriságának növekedése hogyan hat az emailmarketingre? Hogyan, milyen módon és mértékben befolyásolja az emailmarketinget az a tény, mely szerint az emailek megnyitásának egyre nagyobb aránya a mobileszközökön történik?

Nemcsak a mobileszközök forradalma állítja kihívás elé az emailmarketingeseket, hanem az a nyári újítás is, melyet a Gmail júniusban vezette be: a tabokat.  Ennek a lényege és egyben eredménye az, hogy a hírlevelek egy külön tab alatt jelennek meg, ami adott esetben csökkentheti a megnyitások számát is. Mindez azért fontos, mert ez értelemszerűen a konverziók visszaeséséhez is vezethet.

Az aktuális változásokat, trendeket követő marketingesekben egyre gyakrabban felmerül a kérdés: mennyire befolyásolja a tabok bevezetése a hírlevelek megnyitását és az átkattintások számát? – erre vonatkozóan Koncz Gábortól (Proptomail, Zseron) fogunk választ kapni, aki egy saját, nagymintás felmérés eredményét fogja prezentálni a Protopmailt használó ügyfelek kampányai alapján. A kutatásból kiderül, mekkora hatása van az EDM-kampányok hatékonyságára a Gmail tabok bevezetésének, illetve megtudhatjuk a legfrissebb mobil emailolvasási statisztikákat is.

Aktuális kihívások, hatékonyságot növelő válaszok, erre számíthatnak azok, akik jelentkeznek a Kreatív és a Protopmail (Zseron Kft.) szervezésében az október 2-án zajló II. E-mailmarketing konferenciára.

A részletes programról és a további információkról itt olvashat!  

A jelentkezéshez kattintson ide


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.