Az ötletet az Electrolux Cube nevű éttermének sikere adta, amely 2011 tavaszán nyílt a belga fővárosban. A Cube egy belvárosi ház tetején működött, majd három hónapra Milánóba is átköltözött - derül ki a vállalat sajtóközleményéből.
Az Élményvillamos névre keresztelt mobil étterem a város turisztikai hivatalának Brusselicious nevű kezdeményezését támogatja, amely Európa egyik gasztronómiai fővárosaként ábrázolja Brüsszelt. A villamost természetesen saját gyártású konyhai készletével látta el a vállalat. Az étterem hetente 6 napot van úton, amiből három napon vállalati rendezvényeknek ad otthont, a fennmaradó időben viszont a nagyközönség előtt is nyitva áll. A cég tervei szerint a 2012-es évben körülbelül 15 ezer vendég fogyaszt az étteremmé átalakított villamoson.
Csak úgy, mint a Cube esetében, a márka célja itt is az ismertség növelése és a fogyasztói kapcsolatok erősítése. (Marketinginfo)