A BTH az idén több új akciót is indított a jelenleg 15 tagú szakértő csoport intézményeivel együttműködve. A munkacsoport valamennyi tagja kiemelt szerepet kap a BTH által kidolgozott és koordinált Summer Adventure nyári kampányban, mely Budapestet újracsomagolva, egy egészen új marketingkoncepció- az élményalapú marketing – segítségével pezsgő, fiatalos, szórakoztató nagyvárosként mutatja be, tele különleges kulturális kalandokkal, egyedi és romantikus helyekkel, szórakozási lehetőségekkel.
A téli szezonban egy egyedülálló összefogás eredményeképpen a Téli Fesztivállal gazdagodik Budapest, mely a BTH koordinálásával a Kulturális Munkacsoport színes téli programkínálatát egy hangulatos eseménysorozattá fűzi. A szabadtéri és fedett programokat egyaránt felsorakoztató Fesztivál november 3-án indul és tartalmas, folyamatos egyúttal időben tervezhető kikapcsolódást kínál a téli szezonban a Budapestre érkező turistáknak.
Elkészült a www.culturalbudapest.com mikrosite, a munkacsoport hivatalos angol és magyar nyelvű weboldala is, mely a 15 jelentős fővárosi kulturális intézmény kulturális kínálatát mutatja be eseménynaptárral, képekkel, videókkal, személyes élményleírásokkal, térképpel és útvonaltervezővel. A kulturális együttműködés még számos új akcióval készül a jövőben, többek között kulturális kutatással, kulturális programajánlóval, szakmai hand out-tal valamint vásári megjelenésekkel.