Félmillió. SZÉP eredmény...

Több mint ötszörösére emelkedett az OTP SZÉP kártya elfogadóhelyeinek száma 2012 januárja óta, így ma már minden kártyabirtokos kényelmesen használhatja fel a plasztiklapra kapott juttatásait – erről tájékoztatta a sajtót Kovács Antal, az OTP Bank NyRt. vezérigazgató-helyettese, az 500 000. OTP Széchenyi Pihenőkártya átadásának alkalmából rendezett tájékoztatón. Az eseményen Szatmáry Kristóf gazdaságszabályozásért felelős államtitkár kiemelte, hogy a SZÉP kártya beváltotta a hozzá fűzött reményeket.

Átlépte az 500 000-et az OTP SZÉP kártya birtokosainak száma. A félmilliomodik plasztiklapot az OTP Bank vezérigazgató-helyettese, Kovács Antal adta át a Jabil Circuit Magyarország gazdasági igazgatójának.

Ezzel Magyarország legnagyobb pénzintézete teljesítette vállalását, amit 2011 júliusában tett, amikor Magyarországon elsőként bocsátották ki az elektronikus alapú béren kívüli juttatást. Akkor ugyanis azt ígérték, hogy egy olyan hatékonyan működő hálózatot fognak kiépíteni, ami képes több százezer kártyabirtokos kiszolgálására.

Az OTP Széchenyi Pihenőkártyás költések összege 2012 szeptemberéig meghaladta a 21 milliárd forintot, ami azt jelenti, hogy ezekről a kártyákról valósult meg az összes SZÉP kártyás vásárlás több mint 70 százaléka. A több mint félmillió kártyabirtokos tehát mára megszokta az új béren kívüli juttatást, és rendszeresen használja azt az OTP 17 000 elfogadóhelyén.

Szatmáry Kristóf gazdaságszabályozásért felelős államtitkár a SZÉP Kártyáról szólva elmondta, hogy az eddigi adatok az előzetes várakozásokat is messzemenően meghaladó sikert igazolnak. A három nyári hónapban több mint 20 milliárd forintot költöttek a kártyákról a belföldi turizmushoz kapcsolódó szolgáltatások igénybevételére az emberek, az ez évi teljes eddigi költés pedig megközelíti a 26 milliárd forintot. Az új juttatás tehát beváltotta a hozzá fűzött reményeket, és rácáfolt azokra, akik az Üdülési Csekk kivezetésekor a belföldi turizmus válságát jósolták.

„Tavaly júliusban komoly várakozásokat támasztottunk az OTP SZÉP kártyával szemben és büszkén mondhatom, hogy nem alaptalanul. Az elmúlt egy év során több mint 10 000 munkáltatói partnerrel állapodtunk meg, így az előzetes várakozásainkat felülmúlóan már most átadhatjuk­ – még ha jelképesen is - az 500 000. OTP SZÉP kártyát. Azonban itt nem szeretnénk megállni. Célunk, hogy a munkavállalók kártyája többet érjen, mint annak névértéke. E cél érdekében folyamatosan dolgozunk a hálózat fejlesztésén és azon, hogy partnereinken keresztül minél több kedvezményt biztosítsunk ügyfeleinknek.” – számolt be az elmúlt egy évről Kovács Antal.

Az 500 000. kártyát Észak-Magyarország legnagyobb munkáltatója, a Jabil Circuit Magyarország képviselője, Palásti Lajos vette át. A gazdasági igazgató elmondta, hogy már a SZÉP kártya 2012-es bevezetése előtt is együttműködtek az OTP Bankkal:

„A 2008 óta tartó együttműködésünknek köszönhetően nem volt kérdéses, hogy 2012 januárjában a Jabil az OTP SZÉP kártya rendszerére áll át. Fontos szempont volt, hogy az OTP Bank vállalatunk kéréseit és szempontjait figyelembe véve dolgozta ki SZÉP kártya rendszerünket, így annak működtetése és használata minimális terhet jelent munkatársaink, valamint HR osztályunk számára.”

Az OTP Bank továbbra is szeretné arra buzdítani kártyabirtokosait, hogy bátran használják a SZÉP kártyára kapott juttatásaikat, hiszen a feltöltött SZÉP kártya keretek felhasználhatósága a feltöltés évét követő év december 31-e után lejár. Vagyis a 2011-ben feltöltött összegeket az idei év végéig fel kell használni. Ennek megkönnyítése érdekében az OTP bank, a kibocsátók közül elsőként, idén ősztől ingyenes okostelefon alkalmazást is elérhetővé tett ügyfelei számára. (Sajtóközlemény)


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.