Az idén 83 éves veterán szerző hírnevét a Második Világháború után alapozta meg, amikoris Berlinben állomásozó katonatisztként belevágott egy, addig rendhagyó útikönyv megírásába. Ez lett az "Európa napi 5 dollárból" - angol címén Europe on 5 dollars a Day.
Az első Frommer "bédekker" hatalmas sikert aratott, következő darabjai milliós példányszámokban jelentek meg, s így nem csoda , ha a Frommer's egykor az Egyesült Államok útikönyv piacának negyedét jelentette. A Frommer könyvek atyjának már 1977-től nem sok köze volt a sorozathoz, hiszen ennek kiadási jogait először a Simon and Schuster kiadó, majd az ezt megvásárló John Wiley and Sons vette át. Frommer megmaradt tanácsadónak.
A hírneves útikönyv kiadása tavaly augusztusban került a Google-hoz - 23 millió dolláros vételárért. Az internetes óriás a nyomtatott és elektronikus útikönyv műfaj újra pozicionálását tűzte ki célul - de végül nem tett semmit. Ezt elégelte meg a veterán útikönyv szerző, aki végül - nem tudni mennyiért - visszavette a márkát és a kiadási jogokat.Az első régi-új Frommer's idén októberben jelenik meg, s ezt követi 80 újabb útikönyv 2014 végéig. A céget Frommer lánya Pauline vezeti. A cég piaci lehetőségeit Arthur optimistán ítéli meg: a New York Timesban nemrégiben közölt interjúban elmondta, szerinte a népszerű on-line utazási oldalak mellett is van igény a jól szerkesztett, alapos útikönyveknek.