A közös kezdeményezés eredményeként az országot és a fővárost népszerűsítő plakátok kerültek a Budapest Airport területén található felületre. Az akcióban közreműködő partnerként részt vesz a repülőtéren található hirdetési felületek értékesítésével megbízott cég, a Clear Channel Outdoor Hungary is. Az akció keretében a BA összesen 27 turisztikai imázs-posztert helyezett el a ferihegyi repülőtér nyilvános területein. Az elhelyezett hirdetések harmonikusan illeszkednek a Magyar Turizmus Zrt., valamint a BTH Budapesti Turisztikai Nonprofit Kft. turisztikai imázskampányába.
A különböző plakátok mindegyike azt üzeni az utazóközönségnek, hogy Magyarország vonzó és izgalmas turisztikai célpont, ahová érdemes ellátogatni és visszatérni. A kezdeményezők célközönségnek tekintik a Budapesten csak nagyon rövid időt töltő, várakozó, átszálló utasokat is, akiket szeretnének hamarosan a reptér utasaiként Magyarországra visszatérő turistaként viszontlátni.
Az akció csaknem teljes költségvetését a Budapest Airport biztosítja. A plakátok addig maradnak a helyükön, ameddig más hasonló kampány kezdetét nem veszi. "Nagy örömmel indítottunk meg közös akciónkat, melynek célja, hogy Magyarországot, a magyar fővárost és az ország légi kapuját népszerűbbé tegyük az utazóközönség számára. Reméljük, hogy a turisztikai partnereinkkel közösen indított kezdeményezés hatására sokan térnek majd vissza Magyarországra és utazásuk során igénybe veszik a Ferihegyi repülőtér szolgáltatásait" - mondta Dimitrios Gatsonis, a BA légiközlekedési igazgatója.