Fizetős helpdesk vonal, ingyenes tanfolyamok, magyar nyelvű e-támogatás az Amadeusnál

Több más ország után az Amadeus magyarországi képviselete is fontos változásokat vezet be 2014. június 1-jétől.

Az Amadeus Magyarország a közelmúltban egy üzleti reggeli alkalmával, továbbá az Amadeus Agent Day-en is tájékoztatta partnereit, hogy június 1-jétől megváltoztatja az ügyféltámogatás szerkezetét. A 90%-ban azonnal megválaszolt kérdések eredményével és a 98%-ban elégedett ügyfelekkel rendelkező budapesti Amadeus Help Desk több, mint 12,000 hívást és írásbeli megkeresést kezelt 2013-ban. Ezek a számok kizárólag a magyar piacon működő partnerek, többnyire utazási irodák aktivitását és visszajelzését tükrözik.

A magas színvonal megtartása és a hatékonyabb problémakezelés érdekében az Amadeus Magyarország 2014. június 1-jétől bevezeti a 06 91 12 55 00 díjköteles, hívási időtartamtól független telefonszámot.

Fontos tudnivaló, hogy az ingyenes segítségnyújtás is megmarad: ezt az e-Support Centre-en keresztül biztosítja az Amadeus. Ez a támogatási eszköz egyaránt elérhető az Amadeus szoftverből (Selling Platform) és közvetlenül a weben keresztül. Az e-Support Centre-ben írásban lehet feltenni a kérdéseket úgy, hogy azok és a válaszok bármikor később visszakereshetőek, akár az irodában dolgozó többi munkatárs által is. A rendszerhibák vagy az Amadeus rendszer működésével kapcsolatos problémák lejelentése továbbra is ingyenes marad a már megszokott 06-1-880-1100-ás elérhetőségen.

Ami még ennél is fontosabb, hogy a díjköteles telefonszámon és az ingyenes hibabejelentéskor, valamint az e-Support Centre-en feltett kérdésekre ugyanazok az Amadeus szakértők fognak válaszolni mint eddig.

Horváth Ákos, ügyvezető igazgató kihangsúlyozta, hogy az Amadeusnak nem a bevételnövelés az elsődleges célja a változtatással. Sokkal inkább azt az üzleti és kiszolgálási környezetet kívánják megteremteni, amelyben partnereik önállóbbak lehetnek, korszerűbb eszközöket használhatnak. Nem utolsó sorban pedig lehetővé teszi, hogy az Amadeus szakértői a legsürgősebb és komplex kérdésekkel tudjanak foglalkozni.

Összefoglalva az Amadeus ingyenes támogatásai a következők:

  • az e-Support Centre felületén leadott kérések és kérdések
  • a rendszerhibát bejelentő hívások
  • az Amadeus rendszer vagy külső szolgáltató hibájából eredő esetek
  • leadott hibajegyek feldolgozása után érdeklődő hívások


A június 1-jei változást megelőzően az Amadeus ingyenes tanfolyamokkal támogatja partnereit.


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.