Az Amadeus Magyarország a közelmúltban egy üzleti reggeli alkalmával, továbbá az Amadeus Agent Day-en is tájékoztatta partnereit, hogy június 1-jétől megváltoztatja az ügyféltámogatás szerkezetét. A 90%-ban azonnal megválaszolt kérdések eredményével és a 98%-ban elégedett ügyfelekkel rendelkező budapesti Amadeus Help Desk több, mint 12,000 hívást és írásbeli megkeresést kezelt 2013-ban. Ezek a számok kizárólag a magyar piacon működő partnerek, többnyire utazási irodák aktivitását és visszajelzését tükrözik.
A magas színvonal megtartása és a hatékonyabb problémakezelés érdekében az Amadeus Magyarország 2014. június 1-jétől bevezeti a 06 91 12 55 00 díjköteles, hívási időtartamtól független telefonszámot.
Fontos tudnivaló, hogy az ingyenes segítségnyújtás is megmarad: ezt az e-Support Centre-en keresztül biztosítja az Amadeus. Ez a támogatási eszköz egyaránt elérhető az Amadeus szoftverből (Selling Platform) és közvetlenül a weben keresztül. Az e-Support Centre-ben írásban lehet feltenni a kérdéseket úgy, hogy azok és a válaszok bármikor később visszakereshetőek, akár az irodában dolgozó többi munkatárs által is. A rendszerhibák vagy az Amadeus rendszer működésével kapcsolatos problémák lejelentése továbbra is ingyenes marad a már megszokott 06-1-880-1100-ás elérhetőségen.
Ami még ennél is fontosabb, hogy a díjköteles telefonszámon és az ingyenes hibabejelentéskor, valamint az e-Support Centre-en feltett kérdésekre ugyanazok az Amadeus szakértők fognak válaszolni mint eddig.
Horváth Ákos, ügyvezető igazgató kihangsúlyozta, hogy az Amadeusnak nem a bevételnövelés az elsődleges célja a változtatással. Sokkal inkább azt az üzleti és kiszolgálási környezetet kívánják megteremteni, amelyben partnereik önállóbbak lehetnek, korszerűbb eszközöket használhatnak. Nem utolsó sorban pedig lehetővé teszi, hogy az Amadeus szakértői a legsürgősebb és komplex kérdésekkel tudjanak foglalkozni.
Összefoglalva az Amadeus ingyenes támogatásai a következők:
- az e-Support Centre felületén leadott kérések és kérdések
- a rendszerhibát bejelentő hívások
- az Amadeus rendszer vagy külső szolgáltató hibájából eredő esetek
- leadott hibajegyek feldolgozása után érdeklődő hívások
A június 1-jei változást megelőzően az Amadeus ingyenes tanfolyamokkal támogatja partnereit.