Indra Nooyi, a cég vezérigazgatója, egy iparági konferencián elmondta, hogy a cég bevezetné néhány élelmiszer folyékony változatát: szerinte ez a megközelítés profitábilis lenne-írja a warc.com. "Egy egész termékskála van nálunk előkészületben, olyan hozzáadott értéket tartalmazó ételek, amelyekből italok készíthetők."
Egy példa a PepsiCo tevékenysége ezen a területen: Dél-Brazíliában jövő év elején dobják piacra a "Quaker Ready to Drink" néven futó terméket, amely, eper, red fruit (trópusi gyümölcsfaj) és őszibarack ízesítéssel kerülne a boltokba. A termék összetevői: sovány tej, gyümölcs és zab, és körülbelül 100 kalóriát tartalmaz tartalmaz 200ml kiszerelésben. A fő célközönség a "mozgásban lévők" és az egészséges életmód-, a wellness iránt elkötelezettek.
Ehhez hasonló, a vállalat sok változatban elterjedt "Naked" turmixa, amelyek fokozott vitamin és fehérjetartalommal bír és az új stratégia előfutárának tekinthető.
"Az a tény, hogy a PepsiCo élelmiszer-és italgyártó cég egyaránt, ad nekünk egy átfogó képet arról, hogy a fogyasztók milyen élelmiszereket esznek, mit szeretnek inni és ételeik közül melyek azok, amelyeket hajlandóak lennének iható formában is elfogyasztani,"- mondta Nooyi.
A PepsiCo jelenleg egy vállalati reform programot futtat, amely a marketingkiadások növelését is tartalmazza, így ezen a téren, több mint 500 millió dollárt költ el, csak ebben az évben. Az üdítőital szektor az elsődleges fókusz a változások során, a cég célja, hogy jobb minőségű édesítőszereket hozzon létre. A tervek eszerint az innováció kulcsszerepet játszik jövőre is.
"Ha már létezik egy évszázados trend és a fogyasztók unnak egy kategóriát, akkor azt hiszem, ez nagyszerű lehetőséget kínál, hogy új kategóriákat találjunk fel"- fűzte hozzá. (forrás: Marketinginfo)