Egy fiú, majd egy lány iskolába indul, de előtte még átveszik Anyától a tízórai szendvicseket – Anya viszont egy erős new york-i akcentussal beszélő, szakácsruhás férfi. A Heinz tévészpotjának végén Anya és Apa csókot is váltanak, mindez pedig már több száz brit tévénézőnek volt sok, akik felháborodva telefonáltak a cégnek, „helytelennek” minősítve a reklámot és a sugárzás leállítását követelve.{video|id=433|width=425|height=344}
A Heinz végül így is tett, a reklám a tervezett öt hét helyett csupán egy hétig futott – írja a BrandRepublic, noha a fogyasztók arra hivatkoztak, gyerekeknek nem kéne ilyesmit látniuk. A szpot viszont a brit szabályok értelmében már eleve nem futott olyan környezetben, ahol gyerekek láthatták volna, mivel olajos, fűszeres terméket reklámoz.
A Stonewall melegszervezet válaszul bojkottot hirdetett a Heinz-termékek ellen. Ben Summerskill, a szervezet vezetője a BrandRepublicnak azt mondta: „Elképesztő, hogy egy ártatlan hirdetést így visszavonnak. Nem tudom elképzelni, hogy a Heinz akkor is ezt lépte volna, ha fekete szereplőkre panaszkodnának a reklámoknál.”
A hirdetést a 20 millió fontos (több mint 6 milliárd forintos) brit Heinz-megbízást nemrégiben elnyerő Abbott Mead Vickers BBDO ügynökség első az ügyfél számára készített munkája volt.
A Heinz végül így is tett, a reklám a tervezett öt hét helyett csupán egy hétig futott – írja a BrandRepublic, noha a fogyasztók arra hivatkoztak, gyerekeknek nem kéne ilyesmit látniuk. A szpot viszont a brit szabályok értelmében már eleve nem futott olyan környezetben, ahol gyerekek láthatták volna, mivel olajos, fűszeres terméket reklámoz.
A Stonewall melegszervezet válaszul bojkottot hirdetett a Heinz-termékek ellen. Ben Summerskill, a szervezet vezetője a BrandRepublicnak azt mondta: „Elképesztő, hogy egy ártatlan hirdetést így visszavonnak. Nem tudom elképzelni, hogy a Heinz akkor is ezt lépte volna, ha fekete szereplőkre panaszkodnának a reklámoknál.”
A hirdetést a 20 millió fontos (több mint 6 milliárd forintos) brit Heinz-megbízást nemrégiben elnyerő Abbott Mead Vickers BBDO ügynökség első az ügyfél számára készített munkája volt.