„Ez a nap a TUI-é”- mondta Gyerő Krisztina, a Magyar TUI Kft. cégvezetője szerda este a Hotel Le Meridienben, a Magyar TUI és a Starwood Hotels közös Prémium rendezvényén.
A téli árualap érdekessége, hogy bár magyar nyelvű katalógust télre nem adnak ki, de a TUI, illetve a Gullet német nyelvű egzotikus katalógusából nagyon sok, a magyarok számára is foglalható út van. Idén 27 egzotikus desztináció foglalható a TUI katalógusból akár Budapestről is.
Újdonság, hogy az idei télen a TUI egzotikus útjainak jelentős része foglalható budapesti indulással, frankfurti átszállással. Ezek az ajánlatok foglalhatók valamennyi TUI Utazási Központban és a nagyobb TUI partnereknél. A bőséges árualap bemutatón megtudtuk, hogy a TUI-nál az idei újdonság Panama, amely budapesti indulással is foglalható, a Gulet-nél pedig Jordánia az újdonság, ide Bécsből indulhatunk.
A TUI téli árualapjának részletes bemutatója során szó esett a cég átalakulásáról is. Gyerő Krisztina cégvezető a Napi Turizmusnak elmondta, hogy az új szerződések már megkötés alatt állnak. A TUI utazási központ hálózatból szinte minden iroda újraköti a szerződéseket, illetve továbbra is TUI utazási központként fognak üzemelni, ami azért fontos, mert ez adja nagyjából a forgalmuk 2/3-át.
Mint azt a Napi Turizmus korábban megírta, a TUI Österreich GmbH fog a jövőben az utasoknak számlázni. Minden iroda a következő üzleti év végén egy százalék bónusz jutalékot is kap, részben az átalakulásra való tekintettel, részben ösztönzés képpen a további munkához.
Este a Prémium rendezvényen a cégvezető köszöntő beszédében elmondta, hogy évek óta elsősorban azok az irodák vesznek részt ezen a találkozón, akik a prémium szegmensben erősek, akik a drágább, elegánsabb utakat érvényesítik, mivel a Starwood szállodalánc szállodái ebben a magasabb szegmensben vannak. Nem véletlen, hogy az esti bemutató helyszíne a Le Meridien szállodában volt, mivel az a Starwood szállodalánc egyetlen magyarországi szállodája.
Öt Strarwood szálloda (Velencéből, Horvátországból, Athénból, Thaiföldről és Kambodzsából) értékesítési vezetője mutatta be szállodáját, és számolt be munkájáról. Az eseményen részt vett és előadást tartott Christian Hofer, a Starwood központ nemzetközi értékesítési igazgatója.
„A Sheraton-láncból és a Le Meriden-láncból is sok szerepel a téli árualapban, sok szállodát kínálunk a TUI katalógusokban. Az a célunk, hogy a meghívott konkrét szállodák ügyvezetői ismertessék a Starwood-láncot, néhány szállodát, mert ezzel az értékesítést segítik elő és munkatársaink közvetlenül érdeklődhetnek a kínálat iránt" - tájékoztatta Gyerő Krisztina a Napi Turizmust.