Az 1999-ben a törökországi Antalyában alapított társaság magyarországi képviseletének igazgatója, Mehmet Benli az idei év nagy vívmányaként emlegette a Flexi foglalást, amelynek már követői is akadtak a magyar piacon, valamint a Karya saját utazási magazinját, a Travel Life-ot.
Vadócz Péter értékesítési igazgató részletesen is beszámolt az újdonságokról. A Flexi foglalás lényege, hogy az indulás időpontja, az időtartam, a létszám és a szobatípus rugalmasan, első alkalommal díjmentesen módosítható. A társaság új, sávos jutalékrendszert vezet be jövőre: 0-1,6 millió forintig terjedő forgalom esetén 10 százalék, 1,6-3,5 millióig 11 százalék, 3,5-8 millióig 12 százalék, 8-25 millióig 13 százalék jutalékot ad, 25 millió fölött pedig egyedi megállapodást köt viszonteladóival. Az ügynöki értékesítés ösztönzésére új eszközként bevezeti az úgynevezett sales bonus-t és az azonnali jutalékot. Az előbbi kiemelkedő jutalommal (akár 40 000 Ft/ foglalás), az utóbbi az előleg beérkezése utáni azonnali jutalék kifizetéssel jutalmazza az eladásban jeleskedő partnereket. Mindezek mellett az áprilisi és májusi indulások esetében ingyenes hajókirándulást biztosít utasaiknak. Újdonság még, hogy a cég télre átszervezte a menetrendjét, és kényelmes délutáni, családbarát indulásokat is beiktatott.
2009 nagy dobása továbbá, hogy megjelent a Karya Tour szerkesztésében és kiadásában a Travel Life Utazási Magazin. A magazin célja, hogy indirekt módon járuljon hozzá a társaság fő terméke, Törökország népszerűsítéséhez és értékesítéséhez. A magazin ingyenes, 2 havonta jelenik meg 32 oldalon 30 ezres példányszámban és Törökországon kívül a világ más érdekes úti céljait is bemutatja, és nem utolsósorban a Karya Tour aktuális ajánlatait is publikálja. A Travel Life utazási magazin a Karya viszonteladóinál elérhető.
A társaság 2010-re egy katalógust jelentetett meg Törökország címmel, amely több mint 100 török hotelt foglal magában 41-et Alanyából, 22-őt Sidéből, 10-et Antalyából, 16-ot Belekből, 15-öt pedig a kemeri régióból. 2010-re az idei évvel ellentétben nem adtak ki önálló VIP katalógust, VIP szolgáltatásaikra a Törökország című programfüzetben hívják fel utasaik figyelmét. Az iroda 2010-ben új szolgáltatással várja a családosokat: a magyar piacon legkedveltebb szállodáiban elindítja a Karya Kids Club programot, amely szakképzett magyar animátorokkal biztosít egész napos kikapcsolódást a gyermekeknek. Egyelőre az alanyai Mukarnas Spa Resortban lesz elérhető a szolgáltatás, de a paletta fokozatosan bővül majd. A 2010-es katalógus kiemelt figyelmet szentel a golf, a spa, a tenisz, a futball és az incentive programok számára. A Török Riviéra fővárosába Antalyába április végétől indítják charterláncaikat, heti 3-at Budapestről és 1-et Debrecenből. A gépeket ezúttal is a török Sky Airlines-től bérlik.
A társaság az árualapjának oroszlánrészét kitevő Törökország mellett 10 százalékban Egyiptomot is programozza. Az egyiptomi ajánlatok a katalógusban nem, csak a megújult honlapon szerepelnek. Az észak-afrikai országban 40 szállodát kínálnak, amelyek ötven százaléka 5, a másik fele 3-4 csillagos. Heti két charterláncuk közeledik majd tavasztól Budapestről Hurghadára, amelyekhez a Travel Service-től bérelnek gépet. Sharm el Sheikre nem készültek csomagajánlatokkal, de lekérésre tudnak biztosítani utakat.
Az értékesítési igazgató kitért arra is, hogy mind külsejében mind szolgáltatásaiban megújult honlapjuk. A letisztultabb megjelenésű karyatour.hu-n megújult a keresőmotor, amely a korábbinál egyszerűbb keresést tesz lehetővé, az egyéni utasok tájékozódhatnak a szabad charterkapacitásokról, de a honlapot továbbra is csak tájékoztatásra szánja számukra a társaság, mivel foglalni nem tudnak. A Karya így szeretné támogatni viszonteladó partnereit, lévén, hogy az utasok rá lesznek szorítva, hogy az irodákban foglaltassák le útjukat. A honlap új segítséget nyújt azzal is, hogy feltünteti az aktuális legolcsóbb ajánlatokat, illetve az ár/érték arány tekintetében legjobb ajánlatokat.
A cég vezetése elégedett volt a 2009-es főszezon eredményeivel, ezért ősszel meghosszabbította charterláncát az Antalya-Budapest-Antalya útvonalon. Nemcsak a magyar, hanem a szlovák és az ukrán piac is hasonlóan pozitív értékesítési teljesítményt mutatott, ezért az ottani Karya Tour-képviseletek is hosszabbítottak. Vadócz Péter kiemelte, hogy 2009-ben hazánkból 10 ezer főt utaztattak, és több mint 500 viszonteladó partnerrel dolgoztak együtt, és sikerült megerősíteniük piaci pozícióikat. Az idei évben a Karya értékesítési versenyének első helyezettje az Euro-Travel, második az Amazon Travel, harmadik pedig az Utazás Outlet lett.
'