A kérdéses Amsterdam RAI a rettenetesen forgalmas Schiphol repülőterétől 15 percre fekszik. Schpihol-ról/ra pedig csak a KLM 185 útvonalat repül. Nem beszélve arról, hogy a holland légitársaság a SkyTeam légiszövetség tagjaként olyan hálózat tagja, amely 921 célállomást köt össze 168 országban.
Maga a helyszín évente több mint 50 országos és nemzetközi konferenciának, 70 (iparági) kiállításnak, eseményenekk és több mint 1000 kisebb konferenciának, találkoznakó, bemutatónak és más összejövetelnek ad otthont 87 ezer négyzetméteren.
A közös vállalkozás
körülbelül 25 versenytárgyalási eljárásra terjed ki évente nagy nemzetközi kiállítások és konferenciák szervezésére. A KLM a szervezőknek repülőutakat kínál, és lehetővé teszi számukra, hogy Amszterdamba utazzanak, és megtapasztalják az Amsterdam RAI és a KLM-mel való utazás előnyeit. Ráadásul az Air France & KLM Global Meetings on-line foglalási rendszer számos előnyt nyújt a szervezőknek, látogatóknak és kiállítóknak.
“A City Wide Congresses Taskforce (Városi Kongresszusok Munkacsoport) társasággal együttműködésben az Amsterdam RAI beveszi a KLM-et az összes ajánlattételi eljárásába kiállítások, konferenciák és más események szervezésére”, tájékoztatott Hans Bakker, az Amsterdam RAI igazgatótanács elnöke. A Városi Kongresszusok Munkacsoport az Amsterdam RAI, az Amszterdam Turizmus és Eseményszervezés Tanács (ATCB), az Amszterdam Schiphol Repülőtér, a GVB amszterdami közszállítási vállalat, a TCA amszterdami taxi-szolgáltatás, szállodák és az Amszterdam Gazdasági Ügyek osztálya közötti együttműködés eredménye.
Az Air France & KLM Global Meetings
a kiállítások, konferenciák és események szervezőinek egy ingyenes on-line eszközt nyújt, ami egyedi a légiszállítás iparágban. Ezáltal a szervezők vonzóbbá tehetik az általuk szervezett eseményt a látogatók és kiállítók számára 5 és 10% közötti árkedvezmény biztosításával a legtöbb KLM és Air France jegyárból. A szervezők emellett ingyenes repülőjegyekben is részesülnek. „Az Amsterdam RAI által nyújtott vonzó és rugalmas szervezés az Air France & KLM Global Meetings foglalási eszközzel és a nagyszámú repülőjárattal még inkább vonzó helyszínné teszik Amszterdamot”, tájékoztatott Harm Kreulen, a KLM Hollandia igazgatója.
A KLM a saját médiumait is használja (a repülőút során és a 70-nél több piacon, ahol jelen van), hogy tájékoztassa a lehetséges látogatókat a kiállítások, konferenciák és események tekintetében. Az Amsterdam RAI befektetéseket végez a látogatói élmény optimalizálásába, beleértve egy ügyfélszolgálati pultot az utasok bejelentkezése és a járatok közötti átszállás céljából.