A V4 országok turisztikai képviseleteinek évek óta célja, hogy Kína valamennyi területén, így Hongkongban is népszerűsítsék az adott térséget. A V4 országok ez évi marketingtervében szerepelt a júniusi hongkongi ITE-MICE incentive szakmai vásáron való részvétel, ahol első ízben jelent meg együtt a négy ország, és több eredményes szakmai tárgyalás is történt.
E munka során remek partnernek bizonyult a Turkish Airlines, mivel a négy országban több célállomással is rendelkezik, valamint menetrendje is kényelmes átszállásokat biztosít az Ázsiából érkező vendégek számára. A Turkish Airlnes-szal való szakmai partnerség a V4 piacon úttörő kezdeményezés, mivel a légitársaság, megértve a közép-európai brandépítés gondolatát, örömmel támogatja a 4 ország ilyen jellegű tanulmányútjait, és értékesítési szakembereit is delegálja ezekre az utakra azért, hogy a közép-európai árukínálatot minél jobban megismerjék. A Magyar Turizmus Zrt. a Turkish Airlines-szal további akciókat tervez a V4-es piacain, amelyben a légitársaság rendkívül együttműködő partnernek bizonyul.
A csoport szeptember 15-17. között lezajlott magyarországi látogatása során workshopra is sor került, amely során a magyar szolgáltatóknak alkalmuk volt kapcsolatot teremteni potenciális hongkongi partnerekkel. Az út eredményei a későbbiekben ahhoz is nagyban hozzájárulnak, hogy hazánk milyen stratégiát választ az említett piacon való marketingmunkához az elkövetkezendő években.