A modern, letisztult formájú külső friss, információgazdag tartalmat takar. Az oldalon található cikkek „geokódolhatók”, azaz földrajzi koordináták segítségével betájolhatók, ezáltal a tartalmak a Panoramio képmegosztó oldal segítségével folyamatosan változó, az adott helyszínt bemutató fotókkal egészültek ki. A kiemelt termékekhez – Budapest, Balaton, gyógy-wellness, kultúra, gasztronómia – tematikus videó-lejátszólisták készültek, amelyeket a YouTube/hungary csatornáról közvetlenül a tartalmakban helyezett el a Zrt. Az új funkciók, mint a címkefelhő, vagy az eseménykereső kényelmessé teszik a felhasználók számára a böngészést. Újdonság a túraútvonalakat bemutató háromdimenziós alkalmazás, amely elsőként Budapest világörökségeiről készült el, a későbbiekben azonban további útvonalakkal bővül.
A Facebook jelentős számú felhasználója számára külön modul készült, melynek segítségével könnyedén megoszthatják egymással az oldal tartalmait, nyomon követhetik ismerőseik aktivitását, továbbá csatlakozhatnak az egyre növekvő rajongószámmal rendelkező Hungary Tourism Facebook csoporthoz is, ahol megoszthatják véleményüket, tapasztalataikat a hungary.com oldallal kapcsolatban.
A Nemzeti Turisztikai Adatbázis angol nyelvű adatai térképes, valamint hagyományos szolgáltatáskereső segítségével is elérhetők az oldalról, így érdemes ellenőrizni a megjelentetett adatokat, illetve díjmentesen regisztrálni az adatbázisba: Regisztráció. A mintegy 25 ezer szolgáltatást (látnivalók, programok, szálláshelyek, egészségturisztikai szolgáltatások, vendéglátás stb.) tartalmazó Nemzeti Turisztikai Adatbázis (NETA) díjmentes megjelenési lehetőséget biztosít valamennyi hazai turisztikai szolgáltató és programgazda számára.
Egy a közeljövőben megvalósuló fejlesztésnek köszönhetően mód nyílik arra is, hogy a szolgáltatók saját maguk frissíthessék adataikat. További újdonságként iPhone-alkalmazással is előrukkol az MT Zrt., ennek részleteiről a későbbiekben adunk hírt. (Magyar Turizmus Zrt.)