A közös nevezőt a W Budapest és a Magyarországról induló, nemzetközi divatmárka között a két brand DNS-ének hasonlósága jelenti: alapvető ihletforrásuk a magyar kultúra, valamint a modern és a történelmi, a régi és az új elemek társítása.
Ez a koncepció kel életre a fontos magyar kulturális vonatkozással rendelkező Kopjafa kollekcióban is.
Az eredetileg Székelyföldről származó, 500 éves hagyománnyal rendelkező kopjafa a modern történelemben az elhunyt személyes jellemzőit megjelenítő sírjelből – maradandó kulturális tárgyként – az örökség szimbólumává fejlődött. Az ezekhez az egyedi tárgyakhoz kapcsolódó kézműves hagyományt értelmezi újra a Nanushka modern dizájn nyelvén.
A W Budapest másik fontos augusztusi kultúrprojektje, saját szervezésű kerekasztal beszélgetés-sorozata, a Faces of Budapest nyitóeseménye, amely a BCEFW (Budapest Central European Fashion Week) hivatalos eseménye is.
A negyedévente 1 alkalommal megrendezésre kerülő beszélgetésekkel a W Budapest a kultúrát előremozdító ötleteknek, együttműködéseknek biztosít platformot, sokszínű közösséget épít Budapest inspiráló embereinek bemutatásán és a szabad eszmecsere fórumán keresztül.
A Humans Of New York ihletéséből születő széria már első alkalmával is Budapesthez különleges módon kötődő arcokat vonultat fel. Az esemény moderátori szerepét a Glamour magazin főszerkesztője, Maróy Krisztina fogja betölteni. Meghívott vendég lesz Tombor Zoltán fotográfus, Merő Péter divattervező, Molnár Nini táskatervező és márkatulajdonos, valamint a Nanushka társtulajdonosa, Baldaszti Péter.
Megnézem a részleteket és az időpontot >>
Forrás: Roadster