A november 29-én közzétett filmben láthatók Gangam városrész népszerű attrakciói és kiváló MICE infrastruktúrája és egyben központi szerepet kapott benne az eredeti dal is. A videó elindításával social media kampányt is indított a Szöuli Turisztikai Hivatal üzleti turizmussal foglalkozó osztálya. Az informatív és humoros videó megtekintése után a Facebookos alkalmazás elfogadóit arra bíztatják, osszák meg gondolataikat a "gangnami stílusról", a szerencsés nyertes pedig körutazást nyerhet Szöulba, ahol elsőkézből ismerheti meg a helyet, ahonnan az egész indult.
A Szöuli Turisztikai Hivatal azért döntött úgy, hogy elkészíti SPY Gangnam Style dalára a saját válaszvideóját, mert Gangnam iránt világszerte feltámadt az érdkelődés. A dal a világ sokmillió otthonába vitte el Szöult, számtalan paródiája készült, neves újságok foglalkoztak vele. Szakemberek azt jósolták, a dal hatására nőni fog a szöuli turisták száma is, mégis Koreán kívül sokan teszik fel a kérdést: Mi az a Gangnam?
Szöul Turisztikai Hivatalának videója:
{youtube|id=QqPGAT9UcLw}
Erre kíván választ adni a videó, amelyben bemutatják Gangnam népszerű attrakcióit, megszólalnak a helyi emberek, megismerhető a városrész trendi és izgalmas élete, és kiderül, hogy a nemzetközi üzleti találkozók egyik legfontosabb helyszíne. Itt található a Coex, Korea legnagyobb kiálltási helyszíne, a legfőbb üzleti szállodák, mint a JW Marriott Seoul, Park Hyatt Seoul, Novotel Ambassador Gangnam, két Intercontinental és még sok más.
És megunhatatlan eredeti videó:
{youtube|id=9bZkp7q19f0}