A tanúsítást a Det Norske Veritas Magyarország Kft. végezte. A tanúsító oklevelek ünnepélyes átadására január 31-én került sor a Hotel Tavernában.
A cégcsoportnak két célja volt az ISO rendszer bevezetésével: segítségével egyrészt tovább emelhető a nyújtott szolgáltatások színvonala, másrészt a minőségre vonatkozó vezetői filozófia is megvalósul. A rendszer szabályait – az alapvető ISO szabványok szem előtt tartásával – a cégcsoport tagjainak egyéni sajátosságait és a nemzetközi elvárásokat is figyelembe véve alakították ki.
A cégcsoport minden szállodájának és éttermének van önálló minőségügyi vezetője, aki minden esetben a gazdasági eredményekért nem felelős személy. Emellett minden egységben kijelöltek néhány főt auditori feladatok ellátására, az ő közreműködésükkel – a TAVERNA Holding Rt. minőségügyi vezetőjének koordinálásával – folyamatosan tartanak belső auditokat.