Új kampánnyal köszöntötte 2013-at a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség (NFÜ). A január elsején startoló reklámok az emberek élményei felől közelítve szeretnék bemutatni, hogy az Új Széchenyi terv keretében megvalósult fejlesztések mindannyiunk életét átszövik, akár tudunk róla, akár nem. A teljes kommunikációért a HG 360 felel.
A kampányban egy iskola és egy kávéház példáján keresztül mutatják be, hogyan lehet a lakosság közvetlenül vagy közvetetten haszonélvezője a fejlesztéseknek.
A kampányhoz kétféle 45 másodperces tévéreklám készült, amelyeket Bergendy Péter rendezett, az operatőr Szatmári Péter volt. Hrutka Róbert zenéjét Tóth Vera énekli. Közterületi kampány fotóit Nánási Pál készítette.
Az ATL felületeken megjelnő rekámokat a kampány későbbi szakaszában kiegészít még egy átfogó online aktivitás, pr és eseménymarketing is.
Óriásplakátok
Reklámfilmek
{youtube|id=MB14j-P3mQw}
{youtube|id=NsMqpN1-ZVo}