IttJártam.hu

Elindult az IttJártam.hu étterem- és szállásértékelő portál, melynek célja, fórumot biztosítani azoknak, akik véleményt akarnak mondani az általuk kipróbált éttermi szolgáltatásokról és szálláshelyekről, ezáltal segítséget nyújtva a választáshoz a potenciális új érdeklődőknek.

Üzemeltetők részére megjelenési lehetőséget ad egy már most napi több ezer egyedi látogatót számláló weboldalon, ahova az éttermekről és szálláshelyekről szöveges és képes információkat tölthetnek fel, és ahol válaszolhatnak a vendégeik által írt értékelésekre.

Hány vendég megfordul a legtöbb hazai étteremben és szálláshelyen nap mint nap, az üzemeltetők legtöbb esetben mégsem tudják meg, hogy pontosan mennyire is tetszettek nekik a szolgáltatások, és min lenne érdemes sürgősen javítani – arról nem is beszélve, hogy a pult másik oldalán is mennyire nehéz tájékozódni, ha a látogatásra készülődő új érdeklődő tudni akarja, mire számítson.
Az IttJártam.hu Kft. most mindkét fél számára biztosít egy közös, független fórumot, ahol lényeges információkat kaphatnak egymástól, egymásról.

Az IttJártam.hu portál egyedi és igencsak hiánypótló vállalkozás a hazai turizmusban és vendéglátásban. Mostanáig többnyire csak fogyasztóvédő weboldalak és panaszblogok foglalkoztak azzal, hogy hol milyen benyomások érték a betérő vendéget, ami értelemszerűen azt jelentette, hogy az elégedetlenek reklamációi kerültek előtérbe. Dicséretek és jó vélemények szinte kizárólag csak az üzemeltetők saját honlapjain szerepeltek, aminek mindig egy kicsit önfényezős hangulata van, bármennyire is őszinte.
IttJártam.hu most összesíti ezeket, és egy rövid regisztráció után bármely vendég számára lehetővé teszi az értékelést, és bármely pozitív vagy negatív kritikával illetett vállalkozás számára engedélyezi a reagálást. Azon kívül, hogy a minősítésre van egy „mennyire tetszett általában” típusú egytől ötig skála, a pontozás öt konkrét kritérium alapján történik éttermek esetében: ételek minősége, kiszolgálás, hangulat, ár/érték arány, tisztaság, és hét fontos szempont alapján szálláshelyek kapcsán: személyzet, tisztaság, ár/érték arány, kényelem (szoba), szolgáltatások, étkezés, elhelyezkedés. Ezek mellett akár egész részletes szöveges értékelés is írható, amelynek leadásáról a vállalkozás üzemeltetőjeként regisztrált személy értesítő e-mail üzenetet kap, és amennyiben válaszolni szeretne, az ő reakciója szintén megjelenítésre kerül.

Az internetes információáramlás világában fokozottan igaz az, hogy a jó bornak nem kell cégér. Az IttJártam.hu sem kifejezetten a reklámozásról szól, mégis virtuális ajánlóként működhet – minden kedves szakmabelinek javasoljuk, hogy ellenőrizze, vállalkozása szerepel-e már az adatbázisban. Ha nem, akkor egy rövid e-mail ([email protected]) kérés alapján szívesen felvesszük adatait; ha igen, akkor a weboldalon keresztül indíthat menedzser regisztrációt, és attól kezdve bármikor módosíthatja és frissítheti adatait illetve fotóit, és természetesen publikusan válaszolhat az őt véleményezőknek.


Jön az Országos Étterem Hét

Jön az Országos Étterem Hét 

Szerdától lehet asztalt foglalni a tavaszi Országos Étterem Hét rendezvényre, amelyen több mint 200 vendéglátóhely, köztük 14, Michelin-ajánlással rendelkező étterem menüiből lehet majd választani.
Egy korty Ázsia reggelire

Egy korty Ázsia reggelire 

Kulturális ízkavalkáddal hódít az új belvárosi brunchozó.
Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.