Az eredményből egyértelműen kiderült, hogy a vállalatok nagyobb része egyrészt szerződéses utazási irodai partner nélkül, másrészről weboldalak egész hadseregét veszi igénybe az üzleti utazások megszervezéséhez. Volt közöttük olyan is, amely csak az összetettebb utazásokhoz vette igénybe utazási szakértő segítségét.
Ezt a lehetőséget kihasználva az Amadeus folyamatosan népszerűsíti vállalati online foglaló rendszerét, az Amadeus e-Travel Management-et (AeTM). Az önkiszolgáló rendszer hatékony bevezetése érdekében az Amadeus magyarországi képviselete felvértezte magát azokkal az ismeretekkel, amelyek szükségesek a közös siker eléréséhez. Ilyenek például az utas profilok integrálása, utazási szabályok kialakítása és leképezése, vagy jogosultsági szintek beállítása.
Bizonyosságot nyert, hogy a vállalat - utazási iroda - GDS szolgáltató háromszögben mindegyik szereplő jól járhat egy következetes, strukturált üzleti logika betartásával.
Magyarországon a BCD, a HRG, az IBUSZ, az OTP Travel és, a TravelAir Plus és a WECO Travel használja az AeTM-et. Fontos megemlíteni, hogy ezen irodák vállalati partnerei között többen vannak, akik nem az anyacégük nyomására tették meg a lépést az önkiszolgáló rendszer használata felé.
Az Amadeus self-booking megoldásának vállalati kliense bárki által kipróbálható ide kattintva.