Az interaktv eszköz lehetővé teszi, hogy a vásárlók összehasonlítsák a Coca-Cola, a Coca-Cola Light és a Coca-Cola Zero kalóriaértékét és cukortartalmát más típusú italokéval, például a joghurtitalokkal, a vízzel, a jeges teával, stb. Az iránytűvel azt a tévhitet szeretnék eloszlatni, miszerint az alkoholmentes üdítőitalok több kalóriát tartalmaznak, mint például a táplálóbbnak tekintett gyümölcslevek. Az online felületen a létező kiszerelésekről is tájékozódni lehet, továbbá a kiegyensúlyozott életmódra vonatkozó információk, a termékekkel, összetevőkkel kapcsolatos adatok is olvashatók.
Az alkalmazás a www.coca-cola.nl/caloriekompas oldalon érhető el, de életnagyságban is a közönség elé tárják a jövő hónapban Amsterdamban. Az iránytűt display formában is kihelyezik majd a kiválasztott holland szupermarketekben. (forrás: Marketinginfo)