A Travelport Aggregated Shopping komponens egy képernyőn egyesíti az ATPCO-n keresztül kapcsolódó hagyományos légitársaságok kínálatát a fapados légitársaságok és más API felületeken keresztül kapcsolódó légitársaságok kínálatával. Az új technológia feleslegessé teszi több képernyőn történő keresést és lehetővé teszi az agentek számára, hogy a foglalási folyamat részeként a hagyományos és a fapados szolgáltatók kínálataiból választhassanak.
A Travelport Aggregated Shopping komponens a múlt hónapban a Travelport Merchandising Platform részeként vált elérhetővé az EasyJet légitársaság kínálatával. A két új európai társaságon keresztül további 540 járat és több mint 170 célállomás közül kereshetnek és foglalhatnak az agentek a megszokott hatékony módon. A Jet2.com vezető fapados szabadidős szolgáltatóként 42 repülőt üzemeltet nyolc repülőtérről 178 járattal és több mint 50 célállomással. A Norwegian Skandinávia második legnagyobb legitársasága és a harmadik legnagyobb diszkont szolgáltató Európában. A Norwegian összesen 359 járatot üzemeltet 121 európai, észak-afrikai, és közel-keleti célállomásra.
A Travelport Mechandising Platform által kínált komponensek közül a Travelport Ancillary Services megoldás szintén elérhetővé vált számos légitársaság, többek között az Air France, Alitalia, Aegean, Air New Zealand, és a KLM tartalmaival. A komponensen keresztül az agentek a foglalási munkafolyamat részeként kiegészítő termékeket és szolgáltatásokat értékesíthetnek.
A Travelport Mechandising Platform következő komponense, a Travelport Rich Content and Branding szolgáltatás még az idén elérhető lesz. A komponens jelenleg fejlesztés alatt áll és lehetővé teszi majd, hogy a légitársaságok hatékonyabban értékesítsék termékeiket azáltal, hogy a terméktájékoztatót vizuális elemekkel egészítik ki az agentek számára.
A Travelport az értékesítési platformmal kapcsolatban további bejelentésekre készül a következő hónapokban.
Forrás: Turizmus Online