A kétnapos ingyenes, kulturális programokkal és színházak bemutatkozójával tarkított fesztivál óriási tömegeket vonzott a belvárosba, budapestieket és vidékieket egyaránt, de szép számmal voltak külföldi turisták is, akik otthonosan mozogtak a Király utcában és mellékutcáiban felsorakozott kézműves és gasztropavilonok, valamint a termelői piac pultjai között. Nem csoda, hogy ilyen népszerű volt a rendezvény, hiszen Budapesten eddig ilyen jellegű vásár nem létezett, a „receptet” pedig olyan sikeres európai vásároktól hozták a szervezők, mint például a Királyutca Designutcával partnerségben lévő bécsi Neubaugasse bolhapiac, mely több mint 25 éve működik és vonz százezreket a bevásárló utcába. Maguk a bécsi szervezők is ellátogattak egyébként a Királyi Vásárra, akik dicsérő szavaikat eljuttatták a budapesti rendezvény megálmodójának és egyben főszervezőjének Landwehr Klárának is.
A rendezvényt valódi nemzetközi hangulat jellemezte: a látogatók betekintést kaphattak a magyar mellett a lengyel, az ír, a határmenti és a roma kultúrába is. A Brazil Kulturális Központnak köszönhetően pedig vasárnap este fergeteges brazil karnevállal és ritmusokkal zárták a napot.
A Királyi Vásár sikeres debütálását követően a Királyutca Designutca Klaszter a jövőben rendszeresen szeretné megrendezni a vásárt, hiszen az érintett két kerületben tevékenykedő vállalkozók, üzletek számára plusz forgalmat, a környéknek pedig jelentős számú turistát generálhat, mely már rövidtávon is a helyi bevételek és turisztikai bevételek növekedését, s egyben a terület gazdasági fellendülését eredményezheti.