Környezetvédő sörmárka

Ötödször indítja útjára jótékonysági programját a Heineken Hungária Zrt.

A 2008-ban elindított jótékonysági program célja, hogy a vállalat ne csak gyáraival, hanem társadalmi szerepvállalásával is erősítse jelenlétét a helyi közösségek életében. Ezért az üzemeknek otthont adó Sopronban és Martfűn a helyi városvezetéssel együttműködve, a civil kezdeményezéseket kívánja támogatni a vállalat. A program fővédnökeivel, a polgármesterekkel évről-évre közösen választják ki azt a három civil szervezetet, amelyek közül aztán a városok lakosai internetes szavazás során döntik el, kik kapják a támogatást. A program növekvő népszerűsége tavaly indokolttá tette, hogy a vállalat megduplázza a felajánlott támogatás összegét és a lehetséges nyertesek számát is. Ez azt jelenti, hogy ma már Sopronban 4 millió forint, Martfűn pedig 2 millió forint a támogatás összértéke. A három kijelölt szervezet közül ketten pedig idén is biztosan nyerni fognak mindkét városban. Ebben az évben újítás, hogy a környezetvédelem jegyében zajlik majd a program, azaz a versengő szervezetek alaptevékenysége és célkitűzései is e téma köré épülnek - derül ki a vállalat sajtóközleményéből.

"Felelős vállalatként fontosnak tartjuk, hogy felhívjuk a figyelmet a természetvédelem fontosságára. Környezetünkért, a körülöttünk levő élőlényekért mindannyian felelősek vagyunk. Szeretnénk, ha a program hatására ez a gondolatmenet elindulna és beékelődne az emberek mindennapjaiba" - fűzte hozzá Tóth Gergely, a Heineken Hungária stratégiai kommunikációs menedzsere.

A támogatásra jelölés hosszas kiválasztási folyamat, ahol számos tényező mellett figyelembe veszik a pályázók addigi tevékenységét, a városiak életére gyakorolt pozitív hatását, valamint a megjelölt célkitűzést is. Sopronban idén a három jelölt: a Sopron Városi Tábor Alapítvány, a Soproni Erdőkért Környezetkultúra Alapítvány és a Soproni Polgárőr Egyesület. Martfűn a három jelölt: a Martfűi Városszépítő Egyesület, a Jóreménység Klub Egyesület valamint Martfű Város Önkormányzata, akikre a szavazók leadhatják voksaikat. A jelöltekre szavazni 2012. december 8-án éjfélig lehet a program hivatalos weboldalain, ahol az egyes szervezetek, illetve a megvalósítandó célok részletes bemutatása is megtalálható. A nyeremények ünnepélyes átadására Martfűn december 11-én, míg Sopronban december 12-én kerül sor. (forrás: Marketinginfo)


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.