A kampány két részből, egy online irodalmi utazásból és egy rendezvénysorozatból áll.
A rendezvénysorozatot havonta, budapesti helyszíneken tartott önálló estek alkotják. Ezeket minden hónapban egy-egy régiónak szentelik, és összehangolják a nemzeti turisztikai marketingszervezet belföldi kampányaival is. Összesen tizenkét rendezvény lesz, így egy év alatt az ország összes turisztikai régiója bemutatkozik.
A témához kapcsolódó irodalmi és zenei alkotások előadásával a tájegység hangulatát igyekeznek megragadni. A kulturális értékek felmutatása mellett az MT képviselői konkrét utazási tippekkel is szolgálnak majd a vendégeknek. Minden érzékre hatnának: zenés előadások, pálinka- és borkóstolók is színesítik a bemutatókat.
Az igényes szórakozást az Újnyugat Irodalmi Kör szerzői gárdája és a neves előadóművészek garantálják. A művek egy része a rendezvény alkalmával hangzik el először közönség előtt.
Az online kampány részeként összesen 99, utazásra ösztönző irodalmi mű készül, amelyeket Magyarországon elsőként az MT Zrt. jelentet meg a www.itthon.hu portálja főoldaláról elérhető "Nyugat Itthon" menüben.
Az első rendezvényen, csütörtökön az Alföldről írt művek hangzottak el Lukács Sándor Jászai Mari-díjas érdemes művész előadásában a New York kávéházban, és az Észak-Alföld régió turisztikai kínálatát ismerhették meg az érdeklődők.
Forrás: MTI