Közép-Európa legnagyobb régészeti parkja lehet Aquincum

Európai uniós forrásból kívánják fejleszteni az Aquincumi Múzeumot, hogy növeljék idegenforgalmi vonzerejét, látogatottságát. A beruházás összes költsége meghaladja a négyszázmillió forintot.

November 27-én este a díjkiosztóval ért véget Amszterdamban a második Eurobest Fesztivál. A kreatív reklámokat díjazó megmérettetésre 4020 nevezés érkezett, a díjazottak bejelentésénél pedig 665 shortlistes izgulhatott.

Végül összesen 282 munkát díjaztak valamilyen formában, és kiválasztották az év ügynökségét és idén először az év hálózatát is. A shortlistre jutott magyar munkákat, a Tribal DDB-t és a Carnation-t sajnos nem díjazták.

A TV/Mozi kategóriában két nagydíjat adtak át. Az egyiket a BETC Euro RSCG Párizsi irodája kapta a Canal+-nak készített szpotért, a másikkal pedig a Tribal DDB Amsterdam kapta egy Philips hirdetésért.

PHILIPS

{video|id=701|width=425|height=344}


CANAL+



Nem osztottak nagydíjat az Integrált kategóriában. A csoportban kiosztott legmagasabb elismerést, az aranyat a Saatchi & Saatchi londoni részlege kapta a T-Mobile-nak készített munkájáért

T-MOBILE

{video|id=702|width=560|height=340}




A Print kategóriában a grand prix-t a svájci Euro RSCG kapta a zürichi kamarazenekarnak készített három hirdetésért.





Az Outdoor legjobbja egy Suzuki reklám lett, amit a Robert/Boisen & Like-Minded Copenhagen készített



A legjobb sales promotion-t a brüsszeli Mortierbrigade készítette a Studio Brussels’-nek. A Studio Brussels’ munkával a Radio kategóriában is első helyre jött be a belga iroda.

Az interaktív kategóriában is brüsszeli cég munkáját jutalmazták, a nagydíjat a Happiness Brussels vihette haza.

A Direct kategória legjobbja a göteborgi GOSS lett, míg a Design szekcióban a hamburgi Serviceplan örülhetett a grand prix-nek.



A Media kategória győztese a portugáliai Leo Burnett lett.

Az először idén kiosztott Craft Grand Prix-t a francia Ogilvy zsebelte be
 

{video|id=703|width=560|height=340}

{video|id=704|width=560|height=340}

{video|id=705|width=560|height=340}


Az év ügynöksége az Ogilvy France, az év hálózata pedig a DDB lett. Az év interaktív ügynöksége az azonos nevű kategóriát megnyerő Happiness Brussels. Az év hirdetőjének a Guiness-t választották.

A rendezvény alatt megszervezett, fiatal kreatívoknak szóló 48 órás reklámversenyt az Oroszországból érkező csapat nyerte meg.

 


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.