November 27-én este a díjkiosztóval ért véget Amszterdamban a második Eurobest Fesztivál. A kreatív reklámokat díjazó megmérettetésre 4020 nevezés érkezett, a díjazottak bejelentésénél pedig 665 shortlistes izgulhatott.
Végül összesen 282 munkát díjaztak valamilyen formában, és kiválasztották az év ügynökségét és idén először az év hálózatát is. A shortlistre jutott magyar munkákat, a Tribal DDB-t és a Carnation-t sajnos nem díjazták.
A TV/Mozi kategóriában két nagydíjat adtak át. Az egyiket a BETC Euro RSCG Párizsi irodája kapta a Canal+-nak készített szpotért, a másikkal pedig a Tribal DDB Amsterdam kapta egy Philips hirdetésért.
PHILIPS
CANAL+
Nem osztottak nagydíjat az Integrált kategóriában. A csoportban kiosztott legmagasabb elismerést, az aranyat a Saatchi & Saatchi londoni részlege kapta a T-Mobile-nak készített munkájáért
T-MOBILE
A Print kategóriában a grand prix-t a svájci Euro RSCG kapta a zürichi kamarazenekarnak készített három hirdetésért.
Az Outdoor legjobbja egy Suzuki reklám lett, amit a Robert/Boisen & Like-Minded Copenhagen készített
A legjobb sales promotion-t a brüsszeli Mortierbrigade készítette a Studio Brussels’-nek. A Studio Brussels’ munkával a Radio kategóriában is első helyre jött be a belga iroda.
Az interaktív kategóriában is brüsszeli cég munkáját jutalmazták, a nagydíjat a Happiness Brussels vihette haza.
A Direct kategória legjobbja a göteborgi GOSS lett, míg a Design szekcióban a hamburgi Serviceplan örülhetett a grand prix-nek.
A Media kategória győztese a portugáliai Leo Burnett lett.
Az először idén kiosztott Craft Grand Prix-t a francia Ogilvy zsebelte be
{video|id=704|width=560|height=340}
{video|id=705|width=560|height=340}
Az év ügynöksége az Ogilvy France, az év hálózata pedig a DDB lett. Az év interaktív ügynöksége az azonos nevű kategóriát megnyerő Happiness Brussels. Az év hirdetőjének a Guiness-t választották.
A rendezvény alatt megszervezett, fiatal kreatívoknak szóló 48 órás reklámversenyt az Oroszországból érkező csapat nyerte meg.