A Magyar Turizmus Agrármarketing Vezérigazgatóságától lapunk az alábbi választ kapta: „A 72 magyar kiállítónak több mint a fele vesz részt az Anugán a Magyar Turizmus Agrármarketing Vezérigazgatósága (a korábbi Agrármarketing Centrum) támogatásával, összesen 37 kiállítónk van.
A közösségi megjelenés kezdő kiállítóként és kezdő exportőrként ár-érték arányban az optimális megjelenési forma, sokaknak az egyetlen mód arra, hogy ezen a nagy presztízsű kiállításon megjelenjen. Kiállítói helyeink beteltek, sőt, tetemes a várólistánk is.
A Magyar Turizmus Zrt. hosszú távú célja, hogy minden magyar kiállító önálló standon tudjon megjelenni, de addig is örömmel támogatjuk a kisebb marketing költségvetéssel rendelkező exportőröket kedvezményes megjelenéssel, szakmai és logisztikai segítségnyújtással. Bízunk abban, hogy munkánkkal jelentősen hozzájárulunk a kis- és középvállalkozások piacra juttatásához. Ha a cég, s vele az export is megnő, már megtérülhet a megjelenés önálló standon.
2014-ben 18 nemzetközi szakkiállításra szerveztünk közösségi megjelenést, több mint 250 cég számára biztosítottunk kedvezményes bemutatkozási lehetőséget, elősegítve ezzel exporttevékenységük erősítését” – közölte lapunkkal a Magyar Turizmus Agrármarketing Vezérigazgatósága.
Forrás: Élelmiszer online