Az ügynökség megbízása magában foglalja a koncepciófejlesztést és a teljes atl-kommunikáció megvalósítását. A tender részleteiről és a további indulókról a Burger King nem adott információt. A gyorsétteremlánc korábban a Clair & Curtisszel, előtte négy évig a Laboratoryval dolgozott együtt.
Az E-Content csapata ezzel párhuzamosan bővült is, Szetei Kata szeptembertől tölti be az ügynökség account vezetői pozícióját, ahol üzletszerzés, a meglévő ügyfelekkel való kapcsolattartás és projektmenedzsment tartozik a feladatai közé. Ferenczy Gábor ugyancsak szeptembertől lett a cég kreatívigazgatója, így a meglévő és új márkák stratégiai kommunikációját, illetve a kreatív munkafolyamatok koordinálását irányítja. Mindkét pozíció új a cégnél.
Szetei Kata korábban a Digital Wave értékesítési vezetője volt, olyan ügyfeleken dolgozott, mint a Hervis, a Don Pepe vagy az OMV. Ferenczy Gábor a Mitónál, a DDB-nél és a Y&R-nél dolgozott szövegíróként.
Forrás: Kreatív Online