Küldd az utasaidat a hóbiztos Nassfeldre és nyerj!

Egy mesés wellness hétvégét a Nassfeld értékesítési versenyen!

A Nassfeld Iroda Magyarország, a nassfeldi szállások és síbérletek aktív értékesítése és az utazási irodák munkájának elismerése céljából értékesítési versenyt indít.

Nassfelden, Karintia legnagyobb, 110 km-es, hóbiztos síterepén december 6-án több mint 110 cm tökéletesen sízhető hóval elindult a síszezon! Ha a legjobbat szeretnéd az utasodnak, ne keress tovább, küldd el az ajánlatkérésedet nekünk!

Mi a verseny lényege, és mi a nyeremény?

Az az utazási tanácsadó, aki a legtöbb főnek foglal szállást és/vagy vásárol síbérletet a Nassfeld Iroda Magyarországnál 2013.12.02. – 2014.02.14. között 2 személy részére szóló, 2 éjszakás, 3 napos pihentető wellness hétvégét nyer, gazdag félpanziós ellátással a 4*-os móri Hétkúti Wellness Hotelben****.

Az értékesítési versenyben az egyes utazási tanácsadók vesznek részt. Nem irodai szinten történik az értékelés, hanem egy személy lesz a nyertes, tehát a megrendeléseket az azt küldő utazási tanácsadó neve alapján tartjuk nyilván a verseny teljes ideje alatt!

A versenyben a Nassfeld Iroda Magyarországnál foglalt felnőttek és a gyermekek száma - egyenértékűen-, valamint mind az egyéni, mind a csoportos foglalások, illetve az irodánknál vásárolt síbérletek - a foglalásokkal egyenértékűen - is beleszámítanak az eredménybe.

A versenyben kizárólag a Nassfeld Iroda Magyarországon keresztül történő nassfeldi személyek száma szerint foglalások és szintén személyek szerinti síbérlet-vásárlások számítanak. Eredményhirdetésre valamint a nyeremény átadására 2014.02.17-n kerül sor.

Ha még nem rendelkezel 2013/14-es Nassfeld szálláskatalógussal és sítérképpel, akkor hívd budapesti irodánkat vagy írj nekünk, és rendeld meg a magyar@nassfeld.at e-mail címünkön, hogy mielőbb elküldhessük részedre az értékesítést segítő anyagokat!

Hajrá, irány Nassfeld! Várjuk az ajánlatkérésedet, foglalásodat:

Nassfeld Iroda Magyarország
Fehérhajó utca 8-10Budapest 1052
Telefon: +36-1-329-6355
E-mail: magyar@nassfeld.at
www.nassfeld.at/hu

(x)


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet” 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.