“Az ajánlatkérési statisztikáink szerint a családi utazások megszervezői nagyobb százalékban a nők, ezért az együttműködő partner keresésekor fontos szempont volt, hogy kiemelkedő női elérésű, minőségi tartalmú portál legyen, ezért esett a választásunk a Life.hu-ra, az egyik legnagyobb látogatottságú és elérésű, elsősorban női közönséget megcélzó tematikával rendelkező oldalra. Utazási, életmód témákat böngésző, élményeket kereső olvasóiknak rögtön releváns minőségi szállás- és utazási ajánlatokat tudunk az együttműködés keretein belül megjeleníteni, így megkönnyítve a felhasználóknak a keresési folyamatot" - nyilatkozta Fináczy Dóra, a Travelo ügyvezető igazgatója.
„Az Origo Media Group portfólióban egyre több szolgáltatás található, melyek fejlesztésével folyamatosan foglalkozunk. Célunk, hogy az internetezők minél több ilyen szolgáltatást és terméket vehessenek meg akár közvetlenül már az oldalainkon. A tavalyi év folyamán kezdtük el a Life.hu ilyen jellegű továbbépítését, amely fontos állomása a mostani utazás tematika elindítása. Mint minden együttműködő partnerünk kiválasztása esetén, elsőrendű szempont volt olyan partnert találni, amely külföldi és belföldi ajánlataiban széleskörű kínálatot és versenyképes árazást biztosít. Az is elvárás volt részünkről, hogy a női olvasóink, akik a családi költségeket kezelik, könnyen, hatékonyan találjanak a család részére utazást, ha még konkrét elképzeléseik nincsenek, azonban tudják, hogy milyen összeg áll a rendelkezésükre.” – mondta Kozári István, az Origo Zrt. kereskedelmi és marketing igazgatója.
Az utazas.life.hu a Travelo.hu és az Origo Zrt. közös üzemeltetésben működik, és a Life.hu minden oldaláról menüponttal elérhető. A life.hu 2010-ben indult, elsősorban nőknek szóló portál, mely heti több, mint félmillió látogatójával a második a női oldalak között, azonban az oldalon eltöltött idő tekintetében piacvezető.