A Holidays Forever termékeket a Thomson és a First Choice brandek üzleteiben és katalógusaiban lelhetik majd fel az utasok.
A TUI egy 20 pontból álló tervet dolgozott ki, miként tud hozzájárulni a nagyüzemi utaztatás felelősebbé tételéhez, ennek elemei, hogy légitársaságait az ágazat leginkább üzemanyagtakarékos légifuvarozóivá fejleszti, és az év végére irodái szén-dioxid kibocsátását 7 százalékkal mérsékli. Továbbá a TUI növeli azon partnerszállodáinak a számát is, amelyek csatlakoznak az úgynevezett Travelife Sustainability Audit rendszerhez. Ez a szisztéma a fenntarthatóság, a környezetbarát és felelősségteljes üzemelés szempontjai alapján osztályozza a hoteleket, és ehhez igazodóan ad számukra a TUI bronz, ezüst és arany fokozatot.
Július végére a Thomson és a First Choice oldalain elindul a felelősségteljes utakat, illetve szállodákat kínáló Holiday Forever micro-site.
Jane Ashton, a TUI felelősségteljes termékfejlesztésének a feje hangsúlyozta, nem terhelik extra költségek majd az új, zöld szemléletű utakat. Elmondta azt is, hogy egyelőre nem keresik az ilyen programokat, de ha felkínálják az utasok számára a lehetőséget, örömmel élnek vele.
A Clicktools közvéleménykutató cég egy év elején nyilvánosságra hozott felméréséből az derül ki, hogy a 830 megkérdezettnek mintegy 96 százaléka fontosnak tartja, hogy az üdülőhely, ahol pihenését tölti, ügyeljen a helyi környezet és állatvilág védelmére.