Különleges megállapodás a Libri és a Kupon Világ között

A Kupon Világ stratégiai megállapodást kötött a Librivel. 

Jelentős változásokat indíthat el a hazai e-kereskedelemi gyakorlatban, a magyar kuponos piac felét magáénak tudó Kupon Világ és a könyvpiac egyik meghatározó márkájaként számon tartott Libri közötti új megállapodás. Az offline fizetési módot támogató stratégiai megállapodás eredményeként a kuponos oldal vásárlói számára elmosódik az online és offline közötti határvonal. A Kupon Világ és Libri közötti stratégiai partnerség június 1-én lép életbe.

A megállapodásnak köszönhetően a Kupon Világ vásárlói ezentúl a kuponos oldalon vásárolt termékek és szolgáltatások virtuális pénztáránál az offline fizetést is választhatják. Ennek a fizetési módnak a preferálása estén nem kell ugyanis mást tenniük, mint elsétálni a legközelebbi Libri könyváruházba ahol - a készpénzes vagy bankkártyás fizetést követően -, átvehetik a kinyomtatott kupont.

„Tudjuk, hogy ez a logikus és kézenfekvő megoldás furának tűnhet az online kereskedelem szakembereinek, de ez a lépés ügyfeleink nagyobb kényelmét, és igényeik átgondolt kielégítését szolgálja.” – mondta Shehryar Piracha, a Kupon Világ ügyvezető tulajdonosa.

„Tőlünk már megszokhatták a vásárlóink, hogy mi minden innovatív megoldást kedvelünk. Bár az online fizetési mód hívei is vagyunk, ez a megoldás, hogy a Kupon Világ vásárlói a Libri könyváruházaiban egyenlíthetik ki számlájukat, kölcsönös előnyökkel jár mindkét fél számára.

Partnerünk vevői igényeik szerint biztonságban érezhetik magukat, és nem utolsósorban potenciális vásárlóként betérnek 34 könyváruházunk egyikébe is. Így a Libri-boltok hangulatát, katalógusait is magukkal viszik a megvásárolt kupon mellé, és lehet, hogy nálunk is törzsvásárlóvá válnak” – mondta Kovács Péter, a Libri Könyvkereskedelmi Kft. ügyvezetője.

„Statisztikáink azt mutatják, az online vásárlók túlnyomó többsége továbbra is a készpénzes vagy az eladóhelyi bankkártyás fizetést részesíti előnyben az online fizetési módokkal szemben. Az eNET.hu kutatásai alapján a 2012-es magyar e-kereskedelem bevételeinek 85%-a offline fizetésből realizálódott. Ez nagyon erős magyarországi igényt sejtet az ilyen fizetési formák iránt, és ezt mi sem hagyhattuk figyelmen kívül” – tette hozzá Shehryar Piracha.

A stratégiai megállapodás részeként , a Kupon Világ exkluzív online marketingszolgáltatásokat nyújt majd a Libri részére, amely cserébe 34 könyváruházában fogadja ezentúl a Kupon Világ ügyfeleit. Előzetes várakozások szerint, akár havi tízezer ilyen vásárlásra lehet majd számítani.


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Klasszis TopDesign 2023 győztesünk: „Nem vagyunk azok a feladós típusok”

Klasszis TopDesign 2023 győztesünk: „Nem vagyunk azok a feladós típusok”  

Interjú a Klasszis TopDesign 2023 verseny egyik díjazottjával.
Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet” 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.