Év eleji megújulását követően erőteljes kampányba kezdett a Metropol. A napilap országos reklámkampányának célja, hogy „felkeltse az olvasók érdeklődését a megújult és tartalmasabb napilapra, valamint felhívja a hirdetők figyelmét a hirdetések hatékonyságára, a büdzsé hasznosabb elköltésére.”
Ez utóbbi kapcsán egy külön microsite indult, ahol január 25-től két héten keresztül online nyereményjáték várja az üzleti partnereket, vagyis az ügynökségeket, hirdetőket.
A „Virtuális Reklámköltési Bajnokságban” különböző megközelítésben mutatnak be hirdetési alternatívákat, amelyben eredményes megoldásként a Metropol megjelenik. A legtöbb pontot gyűjtő játékos nyereménye egy piknikkosárban kiszállított reggeli lesz.
Mint arról már a kampányjelentésünkben beszámoltunk, a Metropol kampányán a McCann Erickson dolgozott. Az ügynökség meghívásos tenderen nyerte el a kampányra szóló megbízást, amelyért öten indultak. A médiatervezést a Universal McCann végezte.
Az országos kampány sajtóban, tévében, rádióban, interneten, citylighton, és peronposzteren fut.
A B2C kommunikáció mottója: „Ha van egy kis időd töltsd értelmesen.” A televíziószpotok és outdoor eszközök négy héten át, a sajtó és az online kampány összesen hat hétig, február közepéig fut.
{video|id=932|width=425|height=344}