A Magyar Turizmus Zrt. csehországi külképviseletének meghívására a forgatócsoport június közepén járt Budapesten és az Alföldön, ahol tipikus magyar helyszíneken jellegzetes magyar ételeket főztek.
A műsor péntekenként főműsoridőben került adásba, melyben bemutatták a magyar főváros és a Hortobágy legfontosabb látnivalóit. A program honlapján (www.ceskatelevize.cz/porady/10084897100-kluci-v-akci/) nemcsak az aktuális részek nézhetők meg, da a látogató letöltheti a bemutatott ételek receptjeit is. A magyar epizódok iránt nagyon nagy érdeklődés mutatkozott: mind a három rész bekerült az adott hét 10 legnézettebb programja közé, mely az adott időszakban 20 százalék feletti részesedést jelent a teljes cseh piacon.
A magyar gasztronómia rendkívül népszerű Csehországban, és mint utazási motiváció is jelentős. A Magyar Turizmus Zrt. csehországi képviselete ezért nagy erőfeszítéseket tesz a kulináris különlegességek és a magyar borok népszerűsítése érdekében is. A Kluci v akci stábja a nagy sikerre való tekintettel újabb magyarországi forgatást is tervez, melynek fő témája Tokaj lesz.
A hazánkba utazó cseh turisták vendégéjszakáinak száma tíz éve folyamatosan és dinamikusan növekszik. 2012-ben a KSH végleges adatai szerint 187 513 cseh turista összesen 538 591 vendégéjszakát töltött el a magyar kereskedelmi szálláshelyeken, ez a vendégéjszakák tekintetében 4,8 %-os növekedést jelent, így Csehország 2012-ben hazánk 6. legnagyobb küldőországa volt. Ez a kedvező trend 2013-ban is folytatódik, a január-májusi időszakban a cseh vendégéjszakák száma 9%-os növekedést mutat.
A Magyar Turizmus Zrt. csehországi külképviseletének meghívására a forgatócsoport június közepén járt Budapesten és az Alföldön, ahol tipikus magyar helyszíneken jellegzetes magyar ételeket főztek.
A műsor péntekenként főműsoridőben került adásba, melyben bemutatták a magyar főváros és a Hortobágy legfontosabb látnivalóit. A program honlapján (www.ceskatelevize.cz/porady/10084897100-kluci-v-akci/) nemcsak az aktuális részek nézhetők meg, da a látogató letöltheti a bemutatott ételek receptjeit is. A magyar epizódok iránt nagyon nagy érdeklődés mutatkozott: mind a három rész bekerült az adott hét 10 legnézettebb programja közé, mely az adott időszakban 20 százalék feletti részesedést jelent a teljes cseh piacon.
A magyar gasztronómia rendkívül népszerű Csehországban, és mint utazási motiváció is jelentős. A Magyar Turizmus Zrt. csehországi képviselete ezért nagy erőfeszítéseket tesz a kulináris különlegességek és a magyar borok népszerűsítése érdekében is. A Kluci v akci stábja a nagy sikerre való tekintettel újabb magyarországi forgatást is tervez, melynek fő témája Tokaj lesz.
A hazánkba utazó cseh turisták vendégéjszakáinak száma tíz éve folyamatosan és dinamikusan növekszik. 2012-ben a KSH végleges adatai szerint 187 513 cseh turista összesen 538 591 vendégéjszakát töltött el a magyar kereskedelmi szálláshelyeken, ez a vendégéjszakák tekintetében 4,8 %-os növekedést jelent, így Csehország 2012-ben hazánk 6. legnagyobb küldőországa volt. Ez a kedvező trend 2013-ban is folytatódik, a január-májusi időszakban a cseh vendégéjszakák száma 9%-os növekedést mutat.