Magyar hónap a „RESIA” svéd utazási iroda honlapján

A svéd RESIA utazási iroda hálózat központi honlapján és az azon olvasható naponta frissülő blogon, szeptemberben "a hónap úti célja: Budapest". Ennek keretében a magyar fővárost egész hónapban új blogbejegyzések és a honlapon friss ajánlatok népszerűsítik.

Az iroda két közösségi média szerkesztője a Magyar Turizmus Zrt. és a Malév meghívására töltött néhány napot augusztusban Budapesten, és friss élményeikről számos fotóval illusztrált blogban számolnak be. Eddig a blogban az alábbi bejegyzések jelentek meg:

  • Szeptember 6-a: Budapest Fürdőváros
  • Szeptember 7-e: Királyi italok Budapesten
  • Szeptember 8-a: Magyar ízek és látványok
  • Szeptember 12-e: A hétvégén: gulyásleves (recepttel)

A blog az alábbi linken érhető el: http://blogg.resia.se/

Az iroda honlapjának (http://resia.se/privatresor) felső részét elfoglaló bannerben a hónap budapesti ajánlata látható: http://resia.se/privatresor/researrangor/resias-favoriter/malev-budapest Az ajánlat címe: Ismerd meg te is a mesés Budapestet!

Különleges tény, hogy a RESIA az első skandináv utazási szolgáltató, amely ez év július 15-e óta értékesít is facebook oldalán – mégpedig kiemelten a hónap úti célját, Budapestet: http://sv-se.facebook.com/resiasverige

A RESIA az egyik legnagyobb forgalmú svéd irodahálózat, vezető mind a szabadidős, mind pedig az üzleti- és konferencia utazások területén. 2010-ben a "Legjobb üzleti utazási iroda" címet nyerte el.

A svéd beutazó forgalom jelentős növekedést mutat 2011-ben: a KSH adatai szerint az év első hét hónapjában a kereskedelmi szálláshelyeken regisztrált vendégéjszakák száma 7%-kal, ezen belül a szállodai vendégéjszakák száma 9%-kal volt magasabb, mint a múlt év hasonló időszakában. Az egész észak-európai régióból az első hét hónapban 358 ezer vendégéjszaka realizálódott (+4%), amellyel ez a harmadik legnagyobb piacunk Németország és Ausztria után.


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.