A megkérdezett vásárlátogatók nagy része a sajtón keresztül már értesült arról, hogy idén május 16-18. között Magyarország 3 napos kulturális és turisztikai fesztivállal mutatkozik be Linzben. Ez lesz az elmúlt 20 év legkoncentráltabb magyar programsorozata Ausztriában. A 300 ezer látogatóval számoló nagyrendezvényre Magyarországról több mint 300 kézműves, borász, turisztikai szolgáltató és gasztronómiai kiállító érkezik, hogy minden aspektusból bemutathassuk hazánk kulturális-, turisztikai- és gasztronómiai kincseit.
Az ORF és a Kronen Zeitung stratégiai partnerségével megvalósuló rendezvény legalább 30 ferienmillió forintos közvetlen hírértéket generál hazánkról. Kovács Balázs, az MT Zrt. osztrák piacért felelős külképviselője a linzi utazási kiállítás alatt is tucatnyi tárgyalást folytatott le, a tartományi parlament, Linz város, a turisztikai egyesület, valamint Felső-Ausztria meghatározó utazásszervezőinek vezetőjével. A megbeszélések visszaigazolják, hogy a linziek nagy várakozással tekintenek a tavaszi magyar bemutatkozás elé.
Tekintettel arra, hogy Felső-Ausztria az egyik legstabilabb, gazdaságilag és fizetőképes keresletben rendkívül gazdag tartománya Ausztriának, a magyar turisztikai kínálat bemutatása rendkívül fontos. Ezért az MT Zrt. stratégiai céljai közé tartozik a tartományban való jelenlét folyamatos biztosítása.
Forrás: Marketing & Média Online