A két szakmai találkozó között a GTA Travel világméretű utazásszervező és a TravelZoo online értékesítési portál képviselői tartottak interaktív előadásokat a magyar résztvevőknek a brit piac sajátosságairól és a piacra jutás eszközeiről. Ezzel első kézből kaptak információt a britek utazási szokásairól és iránymutatást arra vonatkozóan, hogy hogyan állítsák össze desztinációjuk turisztikai termékeit a célpiac igényeinek megfelelően.
A rendezvényen összesen 12 magyar szakmai szervezet és szolgáltató, valamit 40 brit utazásszervező és utazási iroda vett részt. A magyar résztvevők között volt a Magyar Turizmus Zrt. Észak-alföldi Regionális Marketing Igazgatósága, a Debrecen és Hortobágy Turizmusáért Egyesület és a régió több szolgáltatója is, azzal a céllal, hogy a térség ismertségét növelve bemutassa a desztináció turisztikai kínálatát és kapcsolatokat építsen. A szakmai rendezvényen való hangsúlyos észak-alföldi megjelenésnek külön aktualitása, hogy 2012. június 18-tól új légi járat indul Debrecen és London kötött.
Az MT Zrt. stratégiai partnereként a Művészetek Palotáját Nyúl Erika ügyfélkapcsolati igazgató képviselte, aki magával ragadó prezentációt tartott a budapesti kulturális lehetőségekről és a „Culture port” együttműködésről, amely Budapest 7 meghatározó kulturális intézményének összefogásával valósul meg.
A rendezvényen különböző nyeremények is kisorsolásra kerültek. Hat üveg magyar bor egy-egy Magyarország útikönyv kíséretében talált gazdára, míg a két főnyeremény a Danubius Hotels Group és a Boutique Hotel Budapest jóvoltából egy-egy két éjszakás tartózkodás volt Budapesten, amelyet az MT Zrt. külképviselete egy-egy budapesti városnézéssel és Budapest Kártyákkal egészített ki. (OH)