A négynapos, rangos turisztikai seregszemlén a Magyar Turizmus Zrt. 18 hazai társkiállítóval, a „Magyarország az egészség forrása” koncepció jegyében kialakított 100 m2-es nemzeti standján keresztül prezentálja hazánk gazdag turisztikai és kulturális kínálatát. A fókuszban az egészségturizmushoz köthető turisztikai ajánlatok és szolgáltatások, valamint a 2012-es év kiemelt hazai rendezvényeinek népszerűsítése áll, úgymint a Budapesti Tavaszi Fesztivál, az idén 20 éves Sziget Fesztivál vagy a VOLT, Balaton Sound és a Harley Davidson fesztiválok. Az MT Zrt. együttműködésben a magyar FORMA 1-es futam hivatalos ausztriai jegyértékesítő irodájával (www.hungarotickets.com) külön hostess-csapatokkal és a közösségi portálokon folytatott nyereményjátékokkal hívja fel a vásárlátogatók figyelmét a fiatalok körében is népszerű magyar ajánlatokra.
A magyar beutazóturizmus szempontjából az osztrák piac továbbra is sikertényező, az elmúlt években folyamatosan dőltek meg a vendégforgalmi rekordadatok. Az MT Zrt. ausztriai külképviseletének előzetes kalkulációja alapján – 2011-ben, két évtized után először érte el a 760 ezret az osztrák vendégéjszakák száma a hazai kereskedelmi szálláshelyeken. Ausztria hazánk második legnagyobb turisztikai küldőpiaca, ahonnan az éves turisztikai költés az elmúlt évek átlagában 90 milliárd forintra tehető. Az osztrák turisták által Magyarországon elköltött pénz fele az egészségturizmushoz kötődik, illetve jelentős a kulturális termékekhez köthető turisztikai fogyasztás is. A bécsi FERIEN Messén a magyar bemutatkozás, nyitánya annak a közel 30 elemből álló programsorozatnak, amely az ausztriai magyar külképviseletek (Nagykövetség, Collegium Hungaricum, Magyar Turizmus Zrt.) összefogásában kerül lebonyolításra 2012 első felében Ausztria nagyvárosaiban.