Az eseményen hazánk hivatásturisztikai kínálatát 107m2-es standon a Magyar Turizmus Zrt. és 22 kiállító közösen képviseli. Az eseményen részt vett Szűcs Balázs, az MT Zrt. marketingigazgatója és Kiss Dóra, az MT Zrt. Magyar Kongresszusi Irodájának vezetője is.
A vásár három napja alatt 78 szakmai vásárló, ún. „hosted buyer” hallgatja meg a magyar prezentációt és találkozik az utazás-, rendezvényszervezők, helyszínek és szállodák képviselőivel. A magyar standon az új turisztikai arculat jegyében elkészített szóróajándékokkal, borkóstolóval és Rubik-kockával várják az érdeklődőket, amely használatának elsajátításában szakképzett személyzet is segíti a látogatókat.
A magyar standon már az első napon nagy volt a forgalom, a szolgáltatók folyamatosan tárgyalásokat folytattak. Úgy tűnik, hogy a pénzügyi válság ellenére, komoly érdeklődés mutatkozik hazánk hivatásturisztikai kínálata iránt, ezt igazolja, hogy a vásár második napján többen jelezték, hogy a 2011-2012-es időszakban szívesen választanák hazánkat nagy létszámú konferenciájuk helyszínéül. Az EIBTM-re az idén a tavalyihoz hasonlóan több mint 7000 látogatót és hosted buyert várnak, akik a 3000 kiállító által több mint 100 ország hivatásturisztikai kínálatát ismerhetik meg.