A weboldal étterem-listák helyett a nyitólapon rögtön a címünkre rendelhető ételeket jeleníti meg valamennyi étterem kínálatából, ráadásul kizárólag fényképpel ellátva. Így a böngészés vizuális élménnyé, a választás pedig tudatosabbá és minőség-központúbbá válik.
A Zmenu.net a gasztro-kultúra mellett a többi kulturális területet is igyekszik felkarolni. A vizuális ételrendelő portál főtámogatóként kívánja minél szélesebb közönséggel megismertetni Richard Linklater kultikus romantikus mozifilm-trilógiájának befejező, Mielőtt éjfélt üt az óra című részét, ráadásul a film valamennyi nézője számára 8000 Ft értékű egésznapos fotótanfolyamot biztosít ingyenesen. A lehetőség itt vehető igénybe!
A start-up a válogatós és speciális étrendű emberek számára egy teljesen új megoldást kínál összetett szűrőrendszere segítségével. Nem kell egyenként végignézni az étlapokat a kívánt fogás, vagy összetevő után kutakodva. A Zmenu.net-en egyetlen kattintással ki lehet szűrni az összes elérhető étterem kínálatából például a vegetariánus ételeket, a leveseket vagy a magyaros fogásokat. A rendszerbe folyamatosan rögzítik a jelentkező minőségi, Budapesten és vonzáskörzetében található éttermeket, így a kínálat rohamosan bővül.
A Zmenu alapítói a közelmúltban megnyertek egy start-up versenyt (http://hvg.hu/tudomany/20130328_vizualis_etlap_hackathon), de nem ez az első találkozásuk az iparággal, már több éves tapasztalatuk van az étel-házhozszállítás területén. Korábban webáruházakat, portálokat, ügyviteli rendszereket, közösségi marketing és PR kampányokat készítettek. Az izgalmas fejlesztésre a befektetők is felfigyeltek, komolyabb összegű kockázati tőke bevonásáról tárgyal a csapat. És mivel a koncepció nemzetközi szinten is újdonságnak számít, nem állnak meg az országhatárnál, hanem már most a londoni piacralépést készítik elő.