A pályázóknak a 16-25 éves korosztály számára kell egy teljes körű marketingkommunikációs kampányt tervezniük, amely során a cél, hogy a NESCAFÉ 3in1 termék kapcsán kreatív és edukatív módon kommunikálják a kávézás pozitív hatásait a célcsoportnak. A diákok egyénileg vagy akár két fős csapatokban is jelentkezhetnek.
A beérkezett pályázatokat a NESCAFÉ 3in1 márkáért felelős szakemberei értékelik, és az öt legjobbnak ítélt kampányterv készítője személyesen, szakmai zsűri előtt prezentálhatja munkáját. A legjobb terv megalkotója a Nestlé magyarországi központjában bepillantást nyerhet a NESCAFÉ brand managerei segítségével a kávémárka nyári Sziget megjelenésének előkészületeibe, betekinthet a kulisszák mögé június-július folyamán, majd augusztusban a Sziget Fesztiválon közelről ismerheti meg NESCAFÉ 3in1 csapatának munkamódszereit. Az egy hetes fesztiválbelépő mellett NESCAFÉ VIP jegyet is kap a nyertes.
A pályázatokat május 4. 24:00-ig várják a [email protected] e-mail címre. (Marketinginfo)