A nagysikerű akció célja a Márton-napi hagyományok felelevenítése és az ünnepkörhöz kapcsolódó események népszerűsítése, így járulva hozzá a belföldi vendégforgalom élénkítéséhez.
Az MT Zrt. 6 napos kitelepülése során Márton, a liba, a múlt héten a Corvin Plázában, várta három napig az érdeklődőket, ezen a héten pedig Budán, az Allee bevásárlóközpontban találkozhattak vele a játékos kedvű látogatók, akiket az MT Zrt. standján különböző libás meglepetésekkel és jobbnál jobb, az ünnepkörhöz kapcsolódó programokkal, belföldi úti tippekkel csábítottak libato(u)rázásra.
A járókelők már messziről értesülhettek Márton híréről egy kikiáltótól, azokat pedig, akik közelebb merészkedtek, egy libabűvölő bábművész szórakoztatta a kitelepülések forgatagában.
Mártont az elmúlt napokban mindkét helyszínen komoly érdeklődés övezte, és népszerűek voltak a turisztikai információk, kiadványok is, amelyek segítségével mindenki kedvére válogathatott a Márton-napi és más őszi-téli ajánlatokból, programokból.
A turisztikai kóstoló mellett a libatepertő kóstolás és a „Zsákba Liba” játék vitte a prímet, sorra találtak gazdára a libás ajándékok: hűtőmágnesek, libatepertős csokoládék, lúdlábtorták és könyvjelzők.
A kitelepülésekkel párhuzamosan az MT Zrt. Élmény Itthon Facebook oldalán is folyamatosan zajlik az élet, a rajongókat szintén november 7-ig, azaz máig bezárólag kvízjáték várta, amelyen értékes nyeremények találnak gazdára. Ehhez csupán a zsákban talált könyvjelző QR kódját kellett leolvasni és válaszolni a napi kérdésre.
A figyelemfelkeltő akciók után már nincs is más hátra, mint ezen a hétvégén, november 9. és 11. között felkerekedni és ellátogatni valamelyik Márton-napi rendezvényre. Országszerte számos Márton-napi ajánlat várja az utazókat és, hogy merre érdemes még Márton, a liba nyomába eredni, abban segítséget nyújt a Magyar Turizmus Zrt. www.itthon.hu/libatour honlapja. Az oldalon megtalálhatók a Márton-napi ajánlatok, legyen az gasztronómiai program, bemutató, újborvacsora, néphagyományokat idéző program, speciális szálláscsomag vagy egyéb „libás”élmény.
Márton liba sikeres akciói Budapesten
Különleges hangulattal és sok meglepetéssel várta Márton rajongóit a Magyar Turizmus Zrt. Budapesten, a közelgő Márton-napi Libato(u)r és Újborünnep alkalmából, amely a társaság szervezésében immár negyedik alkalommal kerül megrendezésre.
Művészet és vendéglátás a Káli-medencében
A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?
A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest
480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra
A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban
A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése
A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten
A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével
A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata
A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat
A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.
Interjú
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket
Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.