A keddi piacnyitás előtt jelentő atlantai székhelyű cég az idei év első negyedévében 10,52 milliárd dolláros bevételt és 1,9 milliárdos profitot, részvényenként 82 centet ért el. Bár a bevételi számok 40 százalékkal haladták meg a tavalyi évi számokat, a piac még ennél is magasabb számot, 10,52 milliárdot várt. A profitsor is elmaradt a 87 centes részvényenkénti várakozástól.
A Coca-Cola szerint az átalakítási költségek nélkül a profit 86 cent lett volna.
A bejelentés követően a piacnyitás előtti kereskedésben a részvények 1,5 százalékot veszítettek hétfői záróárukhoz képest.
Jó hír ugyanakkor az üdítőóriás háza tájáról ugyanakkor, hogy a mexikói Del Valle márkának köszönhetően immáron 15, éves szinten 1 milliárd dollár forgalmat bonyolító terméke van a vállalatnak. Ezzel a Del Valle az első latin-amerikai - és a negyedik gyümölcslé - márka, amely átlépte ezt a jelentős lélektani határt a Coca-Cola portfóliójában.
A termék gyártóját 12 mexikói palackozó közreműködésével 2007-ben vásárolta meg az üdítőóriás. A Del Valle eladásai az új tulajdonos révén háromról 15 országra kiterjedő disztribúciónak köszönhetően az akvizíció óta megduplázódtak.
A Mexikó mellett többek közt Brazíliában, Spanyolországban és az Egyesült Államokban forgalmazott termékcsaládban Valle Frut és Valle Fresh néven több márkaváltozat is kapható. A Coca-Cola közleménye szerint a vállalat az elkövetkező évek során további márkakiterjesztések bevezetését tervezi.
Az egészséges életmód terjedését jelzi, hogy a legutóbbi három esetben gyümölcslé márkának sikerült elérnie a dollármilliárdos státuszt az üdítőgyártó termékkínálatában. (forrás: Menedzsment Fórum, Marketinginfo)