A piacvezető receptoldal és gasztromagazin fő célja, hogy tovább növelje a már így is tetemes, havi több mint 1 millió egyedi látogatóra duzzadt olvasóbázisát (forrás: opa.gemius.hu, 2013. október) és ezzel növelje hirdetőinek számát is.
A NoSalty megszépülve, immár gasztronómiai portálként várja az olvasókat. Már nem csak a naponta frissülő öt főrovat (Konyhatitkok, Főzősuli, Napról napra, Élni jó, Gyerekkel vagyok), hanem a rövid hírekben, napon belül frissülő cikkek is várják az oldalra látogatókat. A redesign révén a címlap, a rovat- és cikkoldalak is átalakultak, kiegészülve több új funkcióval, ezzel is segítve a felhasználókat.
„A design frissítésével megőriztük a jól megszokott struktúrát, a felhasználói élményt pedig egy tiszta, átlátható, kontrasztos felület szolgálja ki, ami segíti a tájékozódást és a tartalmat helyezi előtérbe.” – mondta Sas Orsolya, a NoSalty fejlesztési- és művészeti vezetője. A megújult NoSalty-t Sas Orsolya tervezte, a BIG FISH Internet-technológiai Kft. fejlesztette le.
A saját fejlesztésű alapanyag adatbázis segítségével kalória- és tápanyag információval bővült mintegy 15.000 feltöltött recept és az 1190 alapanyag. A receptek mellett megtalálható az adott étel kalóriatartalma, sőt a szénhidrát-, a zsír-, a fehérje-, az ásványianyag-, a vitamintartalom is a Coca-Cola Testébresztő program testmozgás tippjeivel kiegészülve.
A NoSalty szakemberei Bodon Judit, dietetikus vezetésével az Amerikai Egyesült Államok publikus, hiteles kalória és tápanyag adatbázisát, az abban nem szereplő alapanyagok esetén pedig saját kutatásaikat használták fel, majd az ételeket alacsony, közepes és magas kalóriatartalmú kategóriákba sorolták. Az adatbázis természetesen folyamatosan bővül és hamarosan az összes receptnél elérhető lesz az oldalon.
„A NoSalty fontos missziójának tekinti, hogy minőségi étel receptekkel, ötletekkel és az információ tömeges elérhetővé tételével javítsa a hazai táplálkozási kultúrát és tudatosítsa az egészséges életmód- és táplálkozás alapvető pilléreit. Ezzel a céllal készítettük el Magyarország legnagyobb publikus alapanyag-adatbázisát.” – mondta Zalai Ágnes, a NoSalty vezérigazgatója.
Megújultak továbbá a regisztrált felhasználóknak nyújtott szolgáltatások is. A receptkönyvbe mostantól akár a felhasználó által meghatározott, akár automatikusan generált csoportokba is rendezhetők a receptek.
A NoSalty-ról
A 2008 májusában indult NoSalty mára Magyarország piacvezető receptoldala és egyben negyedik legnézettebb női portáljává nőtte ki magát. A site 2012 májusában vált piacvezetővé az egyedi látogatók száma alapján. Látogatói mára két és félszer annyi oldalt néznek meg egy hónap alatt, mint a versenytárs oldalán. A NoSalty sikerének titka, hogy kontrollált, így minőségi közösségi tartalmat nyújt, strukturált formában. A NoSalty-ra kizárólag fotós recepteket lehet feltölteni, amelyet szerkesztők néznek át. Így mára több mint 37.000 ellenőrzött és sokféle szempont szerint kategorizált recept közül válogathat a havi több mint 1 millió felhasználó.
Forrás: Élelmiszer Online